tirsdag 23. desember 2008

Min første award!!!


"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er knyttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til bloggere, som igjen må velge seg 8 nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres"

Jeg har fått en flott førjulsgave! :-) Min første award!! Tusen takk til foreldremanualen!
Denne skal også sendes videre til 8 blogger jeg liker, og da har jeg valgt ut disse, og håper dere vil ta imot:
Romantiska Hem

Inspirasjon i Vitt

Magny's lille krinkelkrok

My home is my castle by Kari

Duse Drømmer

An angel at my table

Fru Fjeldhammer's kaos

Hvitstil.com

2 kommentarer:

  1. Neimen tuuuusen takk :)))
    Såå moro at du tenkte på meg :)

    jeg tar den med og legger den ut i romjula ;)

    God jul min venn
    Klem, Kari

    SvarSlett
  2. hjertelig takk for at du deler med meg...
    ønsker deg en fortsatt GOD JUL...
    klemmer~~~~~*

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior