mandag 22. desember 2008

Juletrepynt...

Disse frostede istappene er jeg så gla i! De har pyntet treet noen år nå.. I år ble det bare dem, hvitt og sølv på treet.. Englevingene mine henger her og, like fine på treet som overalt ellers synes jeg :-)

Kommer nok et helbilde av juletreet imorgen, men idag har jeg ikke hatt tid til å ta et eneste bilde.. Besøk til oldemødre, bytur for å få kjøpt siste gaven til mannen, og hjemme en time nå.. Så er det videre i "julemiddag" sammen med søsken og søskens barn! Blir kjempekoselig-gleder meg!! Ha en fin kveld! :-)

7 kommentarer:

  1. Har sett de englevingene på mange blogger rundt omkring i det siste - men jeg må si at de gjorde seg ekstra godt på treet! :-)

    SvarSlett
  2. Hei Mia, så fine bilder du har på bloggen din! Har sittet og kost meg på en liten rund-reise på bloggen din. Ønsker en god jul til deg og dine. :-)

    SvarSlett
  3. Håper du får en vakker jul. Kos deg masse, og håper små og store vil nyte alt det vi har å være glad over...

    Så koselige bilder hos deg...Og ikke minst musikken. den går som en favoritt her hjemme om dagen...

    Stor julklem White vintage

    SvarSlett
  4. Vilken underbar julstämning det råder hos dig! Ville nu titta in innan jag tar jul och önska dig och de dina en riktigt God Jul, kramar Petra E Romantiska Hem

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og din en riktig God Jul!
    Juleklem

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og dine en riktig God Jul :)

    Juleklem,Kari

    SvarSlett
  7. nydeli stemning...
    god jul ønskes til deg og dine...
    hilsen magny

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior