lørdag 13. september 2014

Litt interiør og mye Amcar ;-)

Nettet vårt hjemme er nede i helga, så med mobilnettverk og deling og alt det der, blir det et samlet blogginnlegg med litt-av-hvert-bilder :-)
Litt interiør-bilder, og endel bilder av bilene til pappa'n min!
Jeg har tatt noen bilder for han, og selv er jeg veldig glad i gamle, amerikanske biler, så da får de en plass i bloggen de og!
En Chevrolet '41 og en Dodge '58 i noen av de fineste fargenyansene jeg vet om!
:-)




















Under her legger jeg en link til et blogginnlegg min søster har skrevet og lagt ut idag;
det handler om sorg, og om min fantastiske lillebror, som bare ble 2 og et halvt år.
Han skulle blitt 17 år idag, og vi savner ham hver dag, men med bare gode minner!
Gå innom og les HER, om du ønsker det!
:-)
Ønsker deg en strålende lørdag og helg!
Klem-Mia
:-)

3 kommentarer:

  1. I'll immediately grab your rss feed as I cant find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you've any? Kindly let me know in order that I could subscribe. Thanks.Best Cardsharing Server

    SvarSlett
  2. Love is much like an hourglass, along with the center filling up just like the mind empties

    jaket kulit pria di jakarta
    pusat jaket kulit touring murah
    jaket kulit baru

    SvarSlett
  3. Hei... du har det såå fint:) Lurte på hvilken farge /kode du har på gulvet?:)

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior