mandag 4. august 2014

IKEA-lampene ble sorte..

 Én regnværsdag var alt som skulle til, og inne-kreativiteten kom sigende...
;-)
 Så på søndag ble de hvite IKEA-lampene sorte..
To strøk med bengalack, og hele stua endret seg!
:-)
 Idag var første dag på jobb etter ferien, og vekkeklokka ble satt på "slumre" i tre kvarter, før jeg fikk slept meg opp av senga..!
Må komme meg i seng litt tidligere ikveld, så jeg er mer våken imorgen, til storinnrykk av skjønne barn!
Ha en finfin uke!
Klem-Mia
:-)

5 kommentarer:

  1. ich liebe ihre dekoration und die lampen sind toll!!! angie

    SvarSlett
  2. De ble kjempelekre :-)
    Jeg likte veldig godt bordet ditt også - det så ut som det var gammelt - er det det ??? Utrolig lekkert var det ihvertfall 😄

    SvarSlett
  3. Så fine dei blei!! Lekkert med litt kontraster! :o)

    SvarSlett
  4. Hei, Mia:) Drømmer meg bort i kjøkkenkroken din, helt min stil:) Lampene ble så fine, jeg sprayer også så mye for å forandre:) Nytt blir som gammelt også da, å kan passe inn til forandringeren. Måtte legge deg til blogglista mi. Tror jeg har sett deg på Insta? Ha en fin dag. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Det blev ju kanonbra! Tänk vad lite färg kan göra!

    Ha en fin onsdag!

    Kram Johanna

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior