onsdag 16. juli 2014

Helleren..


 I dette hvite huset har min mamma vokst opp!
Da jeg var liten syklet vi frem og tilbake mellom hjemme og Mor, som bodde her på Helleren!
Det var her vi hadde båten, og hit vi dro for å bade.
Den lille stranden, stupebrettene og badetrappen får fortsatt besøk av oss minst en gang i løpet av sommeren!
Nå er det min fetter som har overtatt, så vi har heldigvis fortsatt muligheten til å ned å nyte barndomsidyllen her
:-)
Bildene er tatt fra en ledig tomt i byggefeltet min søster bor :-)
På flyplassen fant jeg meg ny veske, sist vi var ute og reiste!
Min farge ;-)
*
Idag har det blitt malt endel her, godt å komme skikkelig igang!
Blir litt imorgen formiddag også, og så er det tid for litt mer båtliv!
:-)
Nyt dagene!
Klem-Mia
:-)

2 kommentarer:

  1. Hei! Leste en artikkel om huset og oppussing av kjøkken på Bergens Tidenes nettavis i dag! Så fine bilder, og alltid gøy m før og etter bilder!!

    SvarSlett
  2. Depending on what precisely is wrong with the vehicle, it can end up costing you
    thousands of dollars. This is a sophisticated interactive way to increase your fuel economic climate.
    Well, then we suggests that you attempt logging on-line.


    Also visit my blog tech-logical.com

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior