søndag 11. november 2012

Ullklær...

 Klær i ull har alltid vært en favoritt her i huset, og nå på høsten er det ekstra deilig med varme, myke ullplagg!
Jeg er så heldig å ha en mamma som strikker masse fint, og hver bursdag og jul ønsker jeg meg noe hjemmestrikket til ungene!
Gensere, kåper og jakker blir produsert i høy fart!
Alt i duse naturfarger, noen med innslag av lys rosa eller lys blå, akkurat slik jeg liker det!
Denne fikk jeg til min forrige bursdag, og den er favoritten nå!
En kjempefin, dus blåfarge, og fin kåpelengde, så den passser til å ha utenpå det meste!
Når den ikke er i bruk, henger den til pynt i yttergangen!
:-)
Ha en fortsatt fin søndag, og god ny uke!
Klem-Mia
:-)

11 kommentarer:

  1. Det var en flott jakke! Nydelig farge, og så fin strikk. Synes den passet godt til pynt i gangen når du ikke bruker den. Stilig!

    SvarSlett
  2. Ja den som har noen i familien som er flink til og strikke, de skal prise seg heldige:)
    Min farmor er en Gud med strikkepinner, og vi får utrolig mye fin av henne til jul og bursdag;):)
    I fjor så fikk hele familien hver sin Marius genser, og den er jeg så glad i:) det er så fine genser det, barna ser helt nydelige ut i dem:)
    Ønsker deg en fin søndag videre:) klem fra Linn:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi er virkelig heldige! :-)
      Fin søndag til deg og!

      Slett
  3. Hei!
    Kjempefin kåpe. Kan du spørre mamma`n din om hvor man kan finne mønster til den????

    SvarSlett
    Svar
    1. Det finnes nok dessverre ikke noe mønster, hun tar mål av oss, og strikker etter det, og mønsteret finner hun på selv.. :-)

      Slett
  4. For en nydelig kåpe! Heldig er du som har så flink mamma!

    Fortsatt fin søndag!

    Klem fra Karen

    PS: Jeg har en utfordring gående i bloggen min. Er du tøff nok?

    SvarSlett
  5. Den var bare utrolig herlig:)
    Nydelig farge og med de knapper:)
    Heldig dere er:)
    Er jo så utrolig koselig med hjemmestrikk:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Såå søt kåpe! Nydelig mønster og farge:) Heldige dere er. Ha en fin uke:) klem lille meg

    SvarSlett
  7. Herlig kåpe! Jeg prøver å strikke meg ullgenser(begynte på den i fjor) Får håper jeg kan ta den i bruk i vinter;) hehe

    Ønsker deg en herlig uke:D

    SvarSlett
  8. Den var fiiin! Heldig du er som har en så flink mamma :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem Kristin

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior