torsdag 2. februar 2012

SÅÅ GLAD!! :-)

 Hei!
Dere er gode, TUSEN TAKK for alle koselige tilbakemeldinger på finaleplassen, og TUSEN TAKK til alle dere som har stemt på vårt hus! :-)
Dere gjør meg såå glad!!
:-)
Imorgen skal Vintage Interior Blogs lanseres, og vi gleder oss!!
Blir så bra å få et sted der vi kan samles, og dele inspirasjon!!
Vi har også opprettet en Facebookside, så ønsker du å bli medlem her, kan du bare søke Vintage Interior Blogs, og klikke på Liker!
:-)
Ønsker deg en super kveld og snart helg!!
Klem

10 kommentarer:

  1. sååå kjekt at du er så glad... mye spennende som skjer i ditt liv om dagen skjønner jeg :) *klappe deg på skulderen, flinka*
    Mest spennende jeg er i gang med nå er give awayen min, stikk innom :) tror du og synes den er fin :)
    -Diana-

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med finaleplassen, det er vel fortjent! Du har en blogg spekket med sjarme og gode ideer :) Lykke til!

    Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner veldig godt at du er glad. Gratulerer masse med finaleplass Mia. Det er så utrolig fortjent for du har et nydelig hjem. Jeg håper at enten du eller Hanne vinner. For å være dønn ærlig så klarer jeg ikke velge mellom dere to. Nyyydelige hjem begge to! Masse lykke til med nye prosjektet her. Jeg liker dere på FB og har også sendt dere en liten mail;)
    Ha en strålende kveld kjære deg.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med finaleplassen, du har et flott og gjennomført hjem.
    Gleder meg til i morgen når jeg ser du skriver at den nye VI-bloggen skal lanseres :))

    Ha en fortsatt fin kveld :))

    SvarSlett
  5. Gratulerer m finalepkass, vel fortjent!!
    Du har et vakkert hjem!!
    Gleder meg til å følge den nye bloggen, weee!!
    Lykke til!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Oh wie schön. Ich gratuliere. Meine Stimme habe ich Dir gegeben. Ich drücke Dir die Daumen!
    Liebe Grüße von Steffi vom Hohen Haus

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Du har en super blogg Mia :))
    Klem

    SvarSlett
  8. Grattis, vilka vackra bilder!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior