onsdag 22. februar 2012

:-)

 Midten av uka igjen, dagene går så fort...!
Mot våren da.. og det liker vi vel??
;-)
 Idag presenteres Hannes Dagbok på Boligdrøm sin blogg, så hvis du vil lese mer om min VI-makker, kan du klikke her!
De som har fulgt meg lenge, vet at jeg ble tante til en bitteliten (1530gram) gutt i november 2009, og nå har mammaen hans delt historien rundt dette på mammanett.no!
Den er absolutt verd å lese; jeg blir så takknemlig for at alt har gått knirkefritt med mine svangerskap, når jeg tenker på dem, og starten de fikk...
Om du vil lese, finner du historien her!
*
Ønsker deg en fortsatt fin uke, håper du nyter dagene.. ;-)
Klem-Mia
:-)

9 kommentarer:

  1. Hei hei. Var heldig med mine graviditeter og etter også. Skal lese innlegget.
    Nyyyyydelig farge på den benken. Maser jeg om jeg spør om fargekode?
    God kveld til deg
    Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er det lov å mase ;-) Men jeg har dessverre ikke fargekoden, benken er gammel, og kjøpt ferdigmalt :-)

      Slett
  2. Da skal jeg inn å lese hos begge:)

    Nydelige bilder du viser..,


    Nyt kvelden:)

    Er så koselig den nye samle bloggen deres:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott den benken din var, nydelig farge på den. Falt for den, ja. :) Har selv malt blått nylig, et bord vi har laget. :)

    SvarSlett
  4. Du tar så vakre og svale bilder Mia, I LOVE IT! SEr ut til at de lyseste av oss må ta til takke med plassene litt nedover men det er da moro likevel:)...blir det deg i morgen tro?

    KLEM!!

    SvarSlett
  5. Nydelig benk du har! Likte godt metallskiltet på stigen:)
    Fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  6. Underbara bilder!!
    Härlig intervju på Bolig Dröm.
    Har förresten röstat på dig!!:))

    Kram Tina

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior