mandag 26. desember 2011

MIN SKATT! ;-)

 Hei!
Håper du nyter gode juledager med gode mennesker rundt deg!
Julaften feiret vi i år sammen med mine foreldre og søsken, tilsammen var vi 16 stk, som spiste god middag, pakket opp gaver i mange timer, og koste oss sammen!
Vi fikk såå mange fine ting!
Disse to juledagene har vi spist middag både her og der, og kost oss og bygget lego til den store gullmedalje! ;-)
Måtte bare vise bilde av feriekuppet mitt :-)
I en interiør-butikk på Fuerteventura, fant jeg denne skatten i et vindu!
Og den var til salgs!!
Så den gamle trehjulssykkelen ble pakket godt inn i papp, pakket sammen med barnevogna, og ble med som spesialbagasje på flyet hjem!
Superfornøyd!!
:-)
Ønsker deg en fortsatt fin romjul!
Klem-Mia

18 kommentarer:

  1. Vilket superfynd!! EN DRÖM!!!!!
    Vill ha!!! :0)

    Kramis Tina

    SvarSlett
  2. knalltøff. Så klart du måtte ta den med hjem.
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Der var du heldig! Så skjønn sykkel! Nydelig sammen med juletreet. Fine bilder.

    SvarSlett
  4. en flott sykkel !!!!! og dets dekorasjon er vakkert! kjærlighet hilsener fra Tyskland av Angie

    SvarSlett
  5. For et kupp!!SMART og sende den slik,hadde blitt vrient og fått med på håndbagasjen:)gledelig jul!klem

    SvarSlett
  6. Herlig skatt!
    Kjempe fint hos deg... Tittet rundt å fått masse inspirasjon!

    Ha en fin dag!

    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Fantastisk fin!! Du er heldig;)

    Nyt romjulsdagene;)
    KLEM

    SvarSlett
  8. For en fantastisk souvernier å ta med seg hjem:-)

    SvarSlett
  9. Så flott den gamle trehjulssykkelen var, virkelig et kupp det der. Hvem sier vel at man bare skal kjøpe små ting som går i kofferten i ferien - hi, hi :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Nyyydelig sykel! Og en fantastisk skatt:) Ønsker deg en fortsatt god jul og takker deg for all inspirasjon i året som har gått<3 Klem

    SvarSlett
  11. for et hell og for en lykke!Og så er det jo ekstra gøy å få med noe så spesielt som souvenir fra ferieturen i tillegg.Nei dette var sannelig moro og helt aldeles herlig...ble rett misunnelig;)
    Fortsatt God JUL!
    toveklem:)

    SvarSlett
  12. Kjpempe søt, og den passet veldig godt til den rustikke stilen. Flink altså! :)

    SvarSlett
  13. Wow, den var super fin, for et kupp.

    Ønsker deg fortsatt god jul.

    Klem Nina :)

    SvarSlett
  14. God jul Mia!
    Jeg pakket ut en lekker globus fra din nettbutikk på julaften, flinke mannen min husket på at jeg ønsket meg den:) Så tusen takk!!

    Nydelige bilder, forresten!

    Klem:)

    SvarSlett
  15. Bevares for en nydelig blogg. la meg som følger med det samme. Du er kjempe flink.
    Stor hilsen fra Karianne

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior