tirsdag 6. desember 2011

KALENDEREN

 Barnas adventskalender er så enkel som små pakker i gråpapir, festet med hamptråd i en kvist!
Er vel litt i seneste laget å gi ide til hvordan lage en enkel adventskalender, men jeg synes den ble dekorativ, så viser den likevel!
:-)
Innholdet i pakkene er alt fra små leker, litt godteri, lapper med koselige ting vi skal gjøre, og småting barna trenger!
Etterhvert som det blir færre pakker, tenker jeg å pynte kvisten med små henge-lykter, kongler og julestrømpene våre!
Ja, våre.. Vi har alle fire nemlig ;-)
Ha en strålende dag!
Klem-Mia
:-)

5 kommentarer:

  1. Hei:)

    Ville bare takke for titten, har lest gjennom nesten alle kategoriene dine og for et nydelig hjem du har! Har lagt bloggen din i følger-listen min, så jeg kommer snart innom igjen:)

    Ønsker deg en fortsatt fin adventstid:)

    Klem fra Marlen:)

    SvarSlett
  2. Så lurt med pakkekalender på den måten, og at du underveis også kan pynte den med andre ting:)

    SvarSlett
  3. Det var en fin kalender med små överraskningar, måste var spännande för dom att öppna de små paketen :) ha det gott, kram

    SvarSlett
  4. Så fin og enkel kalender:)Gleder meg til julestrømpen julaften morgen!!Det er det min kjære som ordner.Klem

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior