tirsdag 18. oktober 2011

LITT NYE BILDER FRA MITT LILLE SHOWROOM!

 Siden sist jeg tok bilder her inne, er det kommet endel nye saker i nettbutikken, så tenkte det var på tide med en liten oppdatering av showroom bildene!
:-)
 Dette er ikke et stort rom, men med hyller på veggene får jeg plassert det meste av varene!
 Jeg er veldig glad for å ha dette rommet, et sted der folk har mulighet for å se varene!
På sikt håper jeg å få til noe større, men dette fungerer fint nå!
:-)
Ønsker deg en fin høstdag!
 Klem-Mia
:-)

11 kommentarer:

  1. UTROLIG FLOTT SHOWROM - OG SÅ MYE LEKKERT DU HAR!!!

    Ha en flott dag videre!!!

    Hilsen
    marianne

    SvarSlett
  2. Dette er det fineste showrommet jeg har sett. Nydelige farger og gjenstander som passer sammen og lager et mesterverk av et rom. Du kan nesten ikke selge noen ting, bare bevare rommet i sin helhet. ;)

    SvarSlett
  3. Åhh her var det mye fint, kunne tenkt meg nesten alt eg!!

    SvarSlett
  4. Så flott å ha et slikt showroom. Så fin orden du har der også, alt tok seg fint ut.

    SvarSlett
  5. Åååå så mye fint :) Du skulle jo bodd litt nærmere meg :D
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. hvor ser det godt ud:) Anne Gine

    SvarSlett
  7. Hej!

    Mycket fint !
    Jätte fina bilder.
    Hoppas att du mår bra!

    Ha en fin tisdag!

    Kramar Sirpa

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint:)
    Ha en fortsatt fin uke:)

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  9. Hei og hå, noe så flott et visningsrom du har! En drøm å få se, takk for titten!!! Mvh Marianne

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior