onsdag 6. juli 2011

SOMMERLIG BARNEROM...

Hei! :-)
Idag er det litt gjenbruk her på Mias Interiør! :-)
Bildene har altså vært vist før.. 
-men de gir meg sommerstemning, og da håper jeg å kunne dele den med deg idag..
;-)
Det er sengeteppet som gir sommerstemningen..
Sammen med den gamle sengen, emaljepotten og filleryen, 
får det hvertfall meg til å tenke på et gammelt sommerhus, med panel og malte tregulv!
 Nå nærmer sommerferien min seg med stormskritt ... :-)
Det blir godt å kunne sove lenger om morgenen, nyte lyse, sene sommerkvelder i hagen,
og reise på turer!!
:-)
Tusen takk til deg som legger igjen hilsener til meg, her eller på facebook, til deg som kikker innom bloggen min, til deg som har lagt deg til som følger, og til deg som sender meg koselige mail!
Det er DEG som gjør det gøy å blogge!
:-)
KLEM-Mia

9 kommentarer:

  1. Nydelig barnerom :-)
    Ha en fiiiiiiin dag!
    Klem fra janicke

    SvarSlett
  2. Nydelig, får skikkelig sommerfølelse hos deg:D

    Ha en hyggelig onsdag :D

    SvarSlett
  3. Slikt gjenbruk er jo bare fint å se! :) Så nydelig og sommerlig sengetøy, koselig seng, virkelig et vakkert soverom i landlig stil.

    SvarSlett
  4. Blir aldri lei av bildene inne hos deg, så vakkert ! ♥ *sukk*

    Stor sommerklem fra Anette

    SvarSlett
  5. Kjempe fint barnerom, med skikkelig sommerstemning! Den senga var kjempe fin!! :)

    Ha en strålende sommer!
    -Mari

    SvarSlett
  6. Heia
    Ja jeg husker godt disse bildene, så herlig sommerlig. Det var bildet av *pissepotta* på bildet som gjorde at jeg gikk på jakt etter en slik, og jeg fant, i zink med svart emaljehåndtak ...:-)))
    Klemz

    SvarSlett
  7. Nydelig... så vakker stemning på et herlig barnerom!

    Klem Janne:))

    SvarSlett
  8. Herlig stemning i bildene :) Nesten så man kjenner en sval sommerbris komme inn gjennom vinduet, og hører fuglene som kvitrer utenfor. Skikkelig sommerhusfølelse med malte gulv og filleryer, og det ikke minst det flotte sengeteppe :)
    Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Her skinner sola - håper den skinner på deg også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  9. Ja, överkastet är verkligen vackert och somrigt! Bilderna får mig att vilja göra om här hemma... Ha en härlig semester och passa på att njuta av de lediga dagar som kommer.
    Kram Mariette

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior