fredag 6. mai 2011

NY KNAGG PÅ SOVEROMMET...

 En enkel knagg til sommerkjolene, har jeg laget av et trebit, og noen gamle spiker!
 Jeg fikk tak i gamle spiker i forskjellige størrelser, på gamletrehus.com, da jeg besøkte den innholdsrike låvebutikken i mars!
Bordbiter er det somregel nok av, og denne har lagt ute og blitt grålig, av vær og vind!
Etter spikrene var slått i, fikk den et tynt lag av malingen taft, som er brukt, på en vegg og en hylle, på soverommet fra før!
 Ønsker deg en super helg!! :-)
På søndag kommer det en liten bildereportasje, fra et vakkert hus på sørlandet, her på Mias Interiør!
KLEM-Mia :-)

8 kommentarer:

  1. Kjempefin hjemmelaget.I love:))Riktig god helg til deg også..go klem

    SvarSlett
  2. Nydelig knaggrekke,, Mia. Ekstra stas med det man produserer selv.
    Jeg ønsker deg en riktig god helg!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint, luftig og herlig! Skikkelig sommerstemning!!! Og ikke minst; nydelige fargegsammensetninger..
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  4. Så flott det ble! Nå fikk jeg inspirasjon til å lage min egen knagg... når tiden strekker til! Jeg har en gammel rekvedpinne liggende ute til pynt, kanskje jeg skal bruke den??

    God helg!

    Janne:)

    SvarSlett
  5. Så søt knagg, og så fine kjoler. Har hatt det så hektisk de siste dagene at det har blitt lite bloggbesøk. Har sittet og kost meg med de flotte bildene og innleggene du har hatt de siste par ukene. De blå hyllene var bare helt herlige.
    Ha ei flott helg.
    klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  6. Så fint det ble! Gamle Trehus er et flott sted å komme til, var der med min datter i vinter, og fikk de to karene som jobba der til å ta barnevaktjobben mens de satt ute på tunet og drakk kaffe, hihi!

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så kul og bare så fin i sin enkelhet! Kjolene ser også nydelige ut:) Ha en deilig helg!

    SvarSlett
  8. Herlige, fredlige, svale og idylliske bilder... innbiller meg det lukter godt der også av lavendel eller noe ;)

    Nydelig Mia!

    Stooor klem!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior