tirsdag 1. mars 2011

DENNE STOLEN....-IGJEN! ;-)

 Har du et møbel du ikke kan få nok av?!
Som du bare synes er fantastisk vakkert, og elsker alt ved!?
 Nå vet jeg veldig godt at det er mange ting her i verden som er MYE, MYE viktigere enn møbler!
Men et møbel kan gjøre deg glad, jeg blir iallefall glad av å se denne stolen! :-)
Den perfekte, duse, turkise fargen, og slitasjen, og kontrasten til det hvite skjerfet med blonde!
Jeg liker det!! :-)
Du har kanskje sett den før, og det er stor sannsynlighet for at du får se den igjen, men jeg måtte bare vise disse nye bildene av den likevel ;-)
Ha en super dag, første vårdagen idag!!
Klem-Mia
*
VINNEREN AV GIVE AWAY ER:
Husmannsplassen i Hidlesundet!!
GRATULERER!!
Imorgen blir det lagt ut ny Give Away her, så følg med!!
;-)

12 kommentarer:

  1. Den er vakker....jeg liker den
    Ha en fin dag
    KLem

    SvarSlett
  2. Nydelig stol, og herlig farge!!! Jeg har en gammel stol, som jeg ødela for mange år siden, ved å male den. Har angret hver eneste dag siden. Klemz

    SvarSlett
  3. Nydelig stol.. Ja den kan du vise igjen og igjen og igjen.. Bllir ikke lei noe som er såå vakkert.. Heldige du som eier et slikt møbel med sjel..

    Klem Birte

    SvarSlett
  4. Stolen din er NYDELIG♥
    Har ein slik stol som eg er glad i eg og, den har vært mine besteforeldre sin!
    Men den står i lysthuset vårt, so den er lenge siden eg har sett ;)) For her ligg det fortsatt masse snø :)

    Ha en fin dag!

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at du elsker den stolen. Rå lekker. En skikkelig skatt.
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Stolen din er nydelig. Jeg kommer til uken å henter tingene, for denne uka har ungene vinter ferie. Ha er strålende dag videre, klem fra Sissel.

    SvarSlett
  7. En vakker ting kan ikke vises fram for ofte :-) Den stolen er jammen full av sjarm og historie:-)
    Tenk på alle som har sittet på den.........
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  8. Det er jo ikke så rart :) Stolen er jo rett og slett vakker og nydelig.

    SvarSlett
  9. Stolen din er bare vakker, Mia! Takk for at du viser den fram :-)

    Marie

    SvarSlett
  10. Hei!
    Nydelig stol! Forstår veldig godt at du er glad i den:)
    Jeg er også veldig glad i en stol jeg har.. Har aldri blogget om den, så kanskje det er på tia snart:)
    Ha en fantastisk tirsdag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  11. Får aldri nok av å se bilder av stolen. Den er kjempefin! Så herlig slitt. Tenker på alle som har sittet i den opp gjennom årene. Den har sikkert mange gode historier å fortelle. Helt nydelig!

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  12. Vant jeg? Tusen, tusen takk!!!:-) Nå ble jeg glad!! Jeg vinner sjeldent - så dette var kjekt! Gleder meg!!
    Stor klem fra Hjørdis

    PS Nydelig stol:-)

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior