lørdag 29. januar 2011

INSPIRASJONSTUR I SOLA!!

 Dette er vel et av de vakreste, hvis ikke det vakreste huset på Fevik!
 Men på gåturen vår idag har jeg igjen oppdaget flere fine hus, med masse inspirasjon!
Hver gang jeg går forbi disse husene oppdager jeg noe nytt, og hver gang får jeg ny inspirasjon til saker vi kanskje kan gjøre hos oss etterhvert!
 Gamle stakittgjerder er sjarmerende!

 Liker utelampen på dette huset...
Og døra!
 Og vinduene!
Synd det står og forfaller...
 Det koselige gamle nabohuset vårt!
 Stilige dører hos en annen nabo!
 Koselig nabo-hus, rett ved sjøen!

 Her har vi båtplassen vår, ca 10 min å gå fra huset vårt!
 Denne flotte gården, til høyre i bildet, er naboen rett over veien!
 Huset vårt helt til venstre i bildet!
En liten gutt på tur med mamma og storesøster! :-)
Dette er bilder fra turen igår, og litt fra sol-turen vår idag!
Vi har et fantastisk vårvær her sør om dagen, og jeg prøver å være ute så mye som mulig!
Håper du har en fin lørdag, og tusen takk for at du kikker innom bloggen min!!
Klem-Mia

14 kommentarer:

  1. Kjære Mia :) Nå har jeg STORKOSA meg med dine vakre bilder. Jeg har sett på innlegg jeg ikke har fått med meg før nå også. herlig der du viser sparken og bollene i sola. Det var bare SÅ fint, synes jeg!

    På soverommet er det også så nydelig. Likte det sengesettet ditt godt. Har også flere med ruter og striper, det passer fint i gamle hus. :)

    Mange fine, gamle hus der du bor. Må være ordentlig inspirerende å se på disse, kan jeg tenke meg. Flotte bilder, med gode vinklinger. Du er flink!

    SvarSlett
  2. Vilken härlig utsikt du har. Underbara gamla hus som du har runt omkring dig. Det är så mysigt att bara promenera runt och kika på olika detaljer:)
    /Camilla

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder du viser! Utrolig mange sjarmerende hus der du bor!

    Så deilig med litt vårvær da, her er det snøstorm i dag og lite som minner om smelting og vår...

    Synes soverommet ditt er sååååå koselig! Lekre sengesett du har fått også:)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Vakre bilder du viser!! Helt nydelig det øverste huset!!! Skulle gjerne ha hatt råd til noen av de sveitser-detaljene på vårt hus....kanksje en vakker dag så blir det ;)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. NYDELIGE HUS OG BILDER!!!!! *Sukk* :) God helg!!!!!

    SvarSlett
  6. For noen nydelige bilder og hus da.....kjenner at jeg har litt veldig lyst på hus innimellom ;)

    Ha en koselig lørdagskveld :)

    Nina :)

    SvarSlett
  7. Nydelig stemningsbilder :-)

    Ønsker deg og dine en fortsatt fin lørdag!
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder...
    Så flott du bor !

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Hi Mia, beautiful photographs! The houses near you are gorgeous. Your blog is wonderful. Ann ~ Australia

    SvarSlett
  10. God kveld :)

    Et riktig så trivelig nabolag du bor i, med mange fine hus og nydelig natur, heldig du ;)

    Mye inspirasjon å hente når man går sånn å koser seg på tur ja ;)

    Ha en nydelig søndag og kveld videre ♥

    SvarSlett
  11. Herlige bilder frå nabolaget:)
    Skjønne hus med vakre detaljer!!!
    Og for ein flott natur!
    Du kan verkeleg ta flotte bilder som fanger og fenger...
    Ønsker deg ein god søndag.

    Klem Mette.

    SvarSlett
  12. Heia
    Denn bloggen vil jeg følge !!!
    Klem og hilsen fra Stavanger

    SvarSlett
  13. Jeg får helt lyst til at holde ferie i dit område. Hvor er der smukt :-)

    Hav en dejlig aften - og nyd dine smukke omgivelser

    SvarSlett
  14. Det var noen kjente huser her, ja. :-) Kjempefine bilder!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior