torsdag 13. januar 2011

ÅRETS FØRSTE GIVE-AWAY!!

 Jeg har fått en mail fra svenske Ramsign, som lager nydelige gammeldagse hus-skilt!
De vil gi meg et skilt, som jeg kan gi videre til en av dere, mine gode, snille lesere!!
  Om du blir den heldige vinneren, velger du selv hvordan skiltet skal se ut, 
om det skal være et navn eller nummer-skilt, og hvilken farge det skal ha!
Dine valgmuligheter kan du se inne hos Ramsign!
 Jeg synes selv at disse skiltene er med på å sette prikken over i'en på et inngangsparti!
(Gleder meg til vi får vårt ferdig en gang!!!...)
 Håper du vil prøve vinnerlykken, reglene er som følger:
1 lodd: Kommentar under dette innlegget
2.lodd: Kommentar+link på din blogg
3.lodd: Kommentar+link+like Mias Interiør på Facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior