lørdag 1. januar 2011

1.JANUAR 2011

GODT NYTT ÅR alle gode besøkende!!
Håper dere hadde en koselig feiring igår!
Det hadde vi, vi var 11 stk her tilsammen, med små og store!
Og vi koste oss med masse god mat, stort bål, stjerneskudd og raketter!! :-)
Bordekkingen ble veeldig enkel, men jeg legger likevel inn et bilde hos NIB!
Ta en titt inn til dem, der er masse nydelig bord-dekking-inspirasjon!! :-)
Håper du har en super lørdagskveld, kos deg!!
Imorgen kommer det bilder av den gamle stolen jeg "restaurerte" på møbelkurset jeg gikk på i høst..
Klem-Mia

8 kommentarer:

  1. Koselige bilder hos eg mia!!
    Ønsker deg et godt nytt år :o)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år ønsker jeg deg :-)
    Så ut til at det var veldig fint pyntet til nyttår hos deg:)

    SvarSlett
  3. Alltid nydelige bilder hos deg :)

    Ønsker deg et Godt Nytt År !
    Klem,kari

    SvarSlett
  4. Låter som ni hade en mysig nyårsafton, god fortsättning och ha ett fint 2011, kram

    SvarSlett
  5. Hei Mia
    Titter innom for å ønske deg et riktig godt nytt år :) Gleder meg til å følge deg videre i 2011… Koselig dekket spisebord, og mange nydelige bilder her inne hos deg… Ønsker deg en fin kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Heia Mia!
    Enkelt, fint og veldig koselig.
    Bordet ditt ligner jo på mitt..
    Har du også snekret det selv?
    Klem Ann Kristin

    SvarSlett
  7. Hei. Jeg har brukt Norgesglassene mine til ha telys i, har laget lykter av de, og brukt de til blomstervaser.

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior