onsdag 15. desember 2010

GOD MORGEN!

 God morgen!!
Nå begynner jeg å føle at julen nærmer seg fort...
Ikke at det er negativt på noen måte, men plutselig må dagene planlegges litt nøyere, for å rekke resten av gavene, endel besøk jeg har lyst til, og avslutninger i barnehage og skole+++
Såå mange koselige ting som skjer nå disse dagene, og det skal nytes! :-)
Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger på julereportasjen igår!!
:-)
Og jeg ser det stadig legger seg til nye følgere, og det blir jeg såå glad for!!
Velkommen hit til Mias Interiør!  :-)
Ønsker deg en super dag, ta deg tid til en liten time-out i juleforberedelsene; Synke ned i go' stolen en halvtime, med en kopp varmt å drikke, og et interiør(?)blad... det hjelper litt på stresset det.! ;-)
Førjulsklem-Mia


8 kommentarer:

  1. God morgen til deg og!
    Satt å tenkte på akkurat det samme jeg også mens jeg spiste frokost, så nå må det litt mer planlegging til for å få alt gjort ja. Planen er å planlegge godt, sånn at det blir plass til masse kos innimellom også :-)
    Ha en fin dag !
    PS! Flotte bilder fra reportasjen i går :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. God morgen Mia!
    Akkurat den tanken har slått meg også. jeg alt for mye igjen å gjøre. Hele huset er snudd på hodet i oppussings kaos, saglmugg overalt. jaja..
    Så fine de små "krukkene" du har telys i der. Hvor har du fått tak i de?
    Ha en herlig dag!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. ha en strålende dag. Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Vilket fint reportage, vad roligt att det blev så bra! :-)

    Jag håller med om att dagarna plötsligt rinner iväg och jag får nog också sätta mig ner och planera om jag ska hinna med allt jag tänkt göra före julafton... det är ju bra att hinna köpa julklappar till exempel ;-).

    Ha en fin onsdag!

    Många kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  5. Så søtt det pittelille juletreet i bøtten er :) *♥*

    SvarSlett
  6. Hei berta.

    Grattis med avisomtale da, den ble jo skikkelig bra!!! ;o)

    Fine bilder.

    Klem klem fra meg. :o)

    SvarSlett
  7. jaa tänk vad tiden rullar på, nu får man planera noga för att hinna det som ska göras, men det är så roligt också. Allt är alltid så vackert hos dig Mia.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  8. Zink er godt til supplement til julepynt ♥♥

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior