lørdag 9. oktober 2010

MINE GARDINER...

 Liv, med den skjønne bloggen Livs Lyst, har en utfordring på gang..
Hun synes det er vanskelig med gardiner i gammelt interiør, og ønsker tips og innlegg om dette!
 Jeg synes også det er vanskelig, og av den grunn er det flere rom hos meg som enda ikke har fått gardiner...
Men stua har to sett; et sommer-sett: Hvite og lette med blonder, og et vinter-sett i lin!
Idag er det vinter-settet jeg kommer til å vise, det er på tide å få det opp nå tenker jeg..
Det luner så godt med de litt tykkere gardinene, og lin synes jeg passer til alt, så disse kan fint henge gjennom julen også!
En av tingene Liv nevnte, var skjerming, og disse gardinene er tykke i stoffet, og egner seg godt til å dra for når man ønsker det!
Jeg synes også lin er et stoff som passer godt sammen med et gammeldags interiør! :-)
Det er min kjære lillesøster som har sydd gardinene for meg, etter mine "tegninger", og jeg liker dem kjempegodt!!
Ha en fin lørdagskveld alle gode!
Klem-Mia

17 kommentarer:

  1. Mia, du er utrolig flink med ALT du!! :) Godt tips! Helt nydelig med lin, til gammeldags og romantisk stil.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Verkligen fina gardiner...älskar linne ihop med vitt, har ju turen att jag säljer gardiner så då kan man fynda hos sig själv...:0) ha en fin helg, kram

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte gardiner Mia!!

    ha en fin lørdagskveld :o)

    SvarSlett
  4. Flink lillesøster! Vakre gardiner! Ikke mange gardiner her i heimen, synes det er vanskelig å finne noe som er både fint og som har riktig pris :)
    Ha en flott kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Hei du:)

    For en fantastisk blogg du har:) Nå har vi lest gjennom mye av bloggen din! Nydelige bilder! For en gjennomført stil du har!! Du bør melde deg på Norges vakreste hjem, for dette er noe av det vakreste vi har sett:) Skikkelig koselig var det her! Sier som en over, du er bare flink med ALT du!!:)

    Er du forresten søsteren til Hasigamas mamma?:) Hun følger oss, og vi følger hun:) Setter så stor pris på hun:)

    Vi la oss til som følger av deg:) Håper det går bra? Vi blir alltid veldig glad for nye følgere:) Men, skjønner jo godt at du som har nesten 300 følgere, ikke vil legge seg til oss noen som bare har blogget et par måneder:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Heisann, flotte gardiner du har. Lin er veldig flott, nøytral, passer til alt. Så skjønt med en blondekant:)

    SvarSlett
  7. Heisann!!Nydelige gardiner.Er enig i at gardinene skal skjerme litt.Jeg har brudeslør gardiner fra Ikea oppe nå.der er dårlig med skjerming!!Leter etter nye gardiner nå,men finner ingen,får vel frem med sy maskinen tenker jeg..Ha en flott søndag..klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Śliczne zasłonki! Jestem pod ogromnym wrażeniem:) Pozdrawiam ciepło!

    SvarSlett
  9. Det er flott at vi i bloggeverdenen kan dele tips og råd med hverandre.

    Gardinene var kjempeflotte. Utrolig hva litt blonde kan gi som resultat.

    Klem

    SvarSlett
  10. Dette var nydelige gardiner.

    SvarSlett
  11. Hei Mia
    Så hyggelig at du vil selge boken i butikken din...tusen takk.
    Herlige lingardiner, takk for gode tips.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  12. ÅÅ så vackra gardiner det är så fint med linnetyg.
    Jag har en tävling i min blogg välkommen in till mig.

    SvarSlett
  13. Du er bare så kreativ. Gardinene var nydelige, og passer jo kjempegodt nå utover høsten og vinteren.
    :) Susanne

    SvarSlett
  14. Nydelige gardiner altså. Hva med meg da, ikke kan jeg tegne og min søster kan definitivt ikke å sy *sukk*
    Ikke er det lett å finne gardiner man liker heller. Hjemme i stua mi trengs to lift, to vanlige og 4 panellengder. Jaggu ikke lett å finne noe som passer sammen *knegg*

    Det er så frustrerende at morsmelken, kroppen og brystene ikke har kontroll på at slike ting babyen ikke tåler kommer over i melka. Jeg legger jo selvsakt løken på hylla for ei stund. Men jeg er veldig glad i løk og bruker det nesten til alt. Om ikke vanlig løk, så hvitløk. Åssen skal jeg gjøre dette nå da mon tro?

    De gardinene dine fikk meg foresten i julestemning. Aner ikke hvorfor, men det gjorde de virkelig.Blondene kansje ;)

    Ha en fin dag.

    Kem

    SvarSlett
  15. Flotte gardiner!

    Tok morgenkaffen sammen med bloggen din i morges, og må si at jeg er imponert over hva dere har gjort. For et nydelig hjem!
    Spennende med både tv-skap og butikk-rommet - gleder meg til å se;)

    Her er det rett og slett travelt med å få inn varme og isolasjon - i dag måtte bilene skrapes...*fryyyyser* Priser meg lykkelig for at vi ikke har flyttet inn enda;)
    Ha en flott mandag! Klem

    SvarSlett
  16. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Alltid trivelig at folk liker det som er til salgs i nettbutikken, vet du :) Ønsker deg en god dag videre.

    SvarSlett
  17. De var lekre. Passer kjempgodt til stilen din. Er det lov og spørre hvor du har kjøpt stoffet?

    Klem Ingunn

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior