torsdag 14. oktober 2010

ET PERFEKT STED Å GÅ PÅ KURS!

 Dette er Reddal gamle skole, i Grimstad!
Her har jeg blitt med en venninne på Møbeltapetserer-kurs!
(Takk for at du dro meg med på dette, Elise!!)
 Dette er et sånn hus jeg kunne flyttet rett inn i!!
Alt er fint, og i tillegg står det masse gamle møbler her, har tatt litt bilder av noe...

 Denne stolen er et av mine prosjekt til kurset, den skal få nytt sete!


 En gammel skolepult som denne håper jeg å få tak i en gang!

 Nydelig farge på den gamle vedkassen, og såå stooore fine vinduer!!

Prosjekt-stolen min igjen, gøy å lære hvordan man gjør dette, og å få ta vare på gamle møbler!
Det åpner for flere kjøp på bruktbutikker óg! :-)
Ha en fin dag, det kommer mer om tv-skapet snart... ;-)
Klem-Mia

14 kommentarer:

  1. Wow. der var det mange skatter jeg gjerne skulle hatt tak i.
    Blir spennende og se hvordan stolen din blir.
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. ok, jeg flytter inn sammen med deg:) her var det utrolig mange skatter! nyydelige plansjer, og jeg ønsker meg så den skole stolen. For et spennende kurs også,

    SvarSlett
  3. Ja, dette var et herlig sted! Må være flott å tilbringe tid her. Så mange fine, gamle møbler. :) Likte så godt den benken, så flott. Vi skal pusse opp badet nå, og planen er at mannen min skal lage noen gammeldagse møbler vi skal ha der. :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott sted...
    Et slikt kurs kunne jeg godt tenkt meg også. Gleder meg til å se resultatet.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Utrolig fint innlegg med nydelige bilder! Så gøy å få lære møbeltapetsering, det hadde jeg hatt bruk for ved mange anledninger...:)

    SvarSlett
  6. For nokre flotte bilder du har lagt ut :)
    Det var jo ein nydeleg stad dette. Likte spesiellt godt den gamle skulepulten :)
    Ha ein hjartleg fin dag!

    SvarSlett
  7. Wow! For ein nydeleg plass☺ Der er det nok mykje fint å kvile augene på ja☺
    Kos deg!

    Klem M♥

    SvarSlett
  8. For en fin plass:) Nydelige bilder! MASSE INSPIRASJON:)

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Det där lät väldigt skoj..skulle jag oxå vilja lära mig..och vilket hus..som sagt..bara att flytta in...:0) ha en fin dag, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  10. Å, så flott hus! Gøy med kurs! Blir spennende å se hvordan stolen blir! :)

    SvarSlett
  11. Dette ser ut til å være et hus med sjel, som vi sier.

    Mulig jeg ikke har oppfattet alt, men hva ble huset opprinnelig brukt til?

    Har laget en liten Give Away, så du får kaste deg rundt og bli med.

    Klem

    SvarSlett
  12. Snakk om rette omgivelser..så herlig!!

    SvarSlett
  13. Tro det eller ei, i det skolehuset i Reddal har jeg faktisk bodd da jeg var liten :-) Jeg er jo egentlig fra grimstad, min mor er fra Reddal... Så koselig å se de fine bildene du viser.
    Ha en fin helg
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  14. Huset ble brukt til skole. Og vi som er fra Reddal har brukt det til "møtested". Jeg har løpt inn og ut herfra i årevis. Vi har spilt biljard og trent her, i tillegg til at gutteforeninga har hatt møter her. Det har også vært svingkurs og cafe her. :-)
    Nå ble jeg nesten litt irritert ... Jeg bor jo like ved, men har ikke hørt at det har vært slikt kurs på skolehuset. Håper virkelig det kommer ut litt info hvis det skjer igjen, for da vil jeg også være med! :-) Hvem var dewt som arrangerte kurset?

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior