søndag 12. september 2010

HØST I HAGEN...

Nå er det blitt høst i hagen her hos oss...
Bjørnebærene er favoritten min, de er såå søte og gode!!
Epler og pærer er óg modne, og det er mange av dem på de gamle frukttrærne våre!!
Gule og grønne pærer...
Og flere sorter epler...
Løvetannen har byttet til høstdrakt!
Når været er som idag, gjør det ingenting om høsten har kommet!
Men med så mange innendørs prosjekter vi har foran oss denne høsten, så skal jeg vel være glad for noen regnværsdager også... :-)
Håper dere har hatt en fin helg, og nyter høstdagene!
Klem-Mia

12 kommentarer:

  1. Herlighet for en fantastisk hage du har! Jeg falt pladask for bildene du viser. Nydelig!

    Ja, høsten er over oss, med alt som følger med. Men vakker er denne årstiden i alle fall.

    -Renate-

    SvarSlett
  2. For en deilig hage du har Mia!!
    Nå må jeg se om bjørnebærene er modne her også....elsker varme bjørnebær med is :o)
    Lykke til videre med prosjektene deres!!

    ha en fortsatt fin søndag :O)

    SvarSlett
  3. Heldige deg som har bjørnebær:))
    Herlige hagebilder,likte så godt det med stakittgjerde og bjørnbærene...
    Flott søndag til deg!

    SvarSlett
  4. Så mye fin frukt Mia. Også bjørnebær da.
    Dere har jammen en fin hage :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Heldige deg som har en stor hage med så mange av høstens godsaker! :)

    Nyt søndagen!
    klem fra frieblonder

    SvarSlett
  6. For en herlig hage! Det første bildet var utrolig vakkert!!!!
    Kos deg i den fine hagen :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder! Bjørnebær er herlige ja...nydelig med varme bjørnebær med honning til vanilje is...Så koselighage du har forresten! Deilig når man har så mye spiselig i egen hage :o) Ha en fin søndagskveld! Klemmer Marianne

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og for en vakker hage ♥ Jeg syns og det er helt greit med litt regndager:)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Heisan =)

    jeg ble så glad når jeg kom hjem fra jobb på lørdag..der lå hente lappen min.. så i dag skla jeg hente pakken o9g nyte boken..

    Nydelige bilder fra høst hagen din Mia...

    ønsker deg en fin høst uke 0)

    klemmer =)

    SvarSlett
  10. Vilka underbara höstbilder från er trädgård! :-) Hösten är min favorit-årstid, speciellt om det är så varmt och härligt som det har varit de senaste veckorna. Det är inte klokt egentligen, det har nästan varit lika varmt som det var i somras! Inte mig emot... :-).

    Ha en fin vecka!

    Många kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  11. Så nydelige høstbilder! Nå klarte du å sette meg i sånn god høstmodus! Takk, jeg trengte det:) (-er litt sommer enda skjønner du, det ser du om du titter innom bloggen min...)

    Håper du får en god dag!

    Klem;=)

    SvarSlett
  12. Du har ihvertfall et godt mattilskudd av egen produksjon nå når høsten er kommet.

    Her er det ihvertfall ikke fint vær. Det uler og piper av vinden og regnet går i alle retninger. Men det er et fantastisk vær for inneaktiviteter.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior