torsdag 8. juli 2010

For deg som ikke har sett huset vårt i BoligPluss...

Jeg har fått så mange spørsmål om det går an å lese reportasjen fra huset vårt på nett, så nå gjør jeg det mulig... ;-)
Boligpluss journalist Birthe Midtun og fotograf Maria Reme var her en hel dag i slutten av april, de stylet, og tok masse bilder!
Det var kjempekoselig, og det var også gøy å se hvordan de jobbet, hvor mye som ligger bak hvert enkelt bilde!
Jeg var jo også spent på hvordan teksten ville bli, men jeg synes Birthe har vinklet det på en koselig måte!
Hvis teksten blir for liten å lese, kan du klikke på bildene for å få dem større!
Madelén er kjempefornøyd med at det er bilde av henne i bladet! ;-)
Litt styling hadde de med seg, men stort sett tok de bilder av ting som det var!
Putene i sofaen var noe av det de la til, og selv om mine farger nok heller mer mot turkis, grønt og blått, synes jeg det ble fint!
Pynten på strykebrettet er fra Mias Interiør, nettbutikken min!

Kjøkkenbildene synes jeg ble fine!

Og bildene fra loftet er jeg kanskje aller mest fornøyd med, sikkert fordi det er her jeg har mest av de duse pastellfargene jeg liker så godt!

Madelén sitt prinsesse-rom...
Her på siste siden gis det også tips til hvordan man kan skape stilen i vårt hjem, både til en forholdsvis billig penge, og med litt dyrere ting!
Dette er en av tingene som gjør at jeg liker BoligPluss spesielt godt; de har så mange gode tips! Man kan lese om et hus, og ikke bare bli inspirert av bildene, men også få konkrete tips til hvordan man får det sånn...
BoligPluss er også flinke til å representere forskjellige stiler, så jeg tror de fleste finner mye de liker her!
Sommernummeret er fortsatt i salg i butikkene!
(neste nummer kommer 9.august)
Flere nydelige sommerhjem, tips og gode idéer...
Så løp og kjøp, dere som ikke har det! ;-)
Nyt dagen!
Klem-Mia















18 kommentarer:

  1. hei Mia, så fine bilder og så flott et hjem! Har kost meg med ekte utgaven nå i sommer, og likte hjemmet ditt kjempegodt! Sommerhilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. jeg har lest reportasjen flere ganger :) Nydelig var den, både i tekst og bilde...
    Huset ditt er bare såå herlig...

    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Nydelig repotasje om et nydelig og inspirerende hjem!
    Ha en fortsatt fin fin dag

    SvarSlett
  4. Kjempe mange fine bilder!!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Det var utrolig gøy å få se bildene! Veldig fin reportasje, og så fikk de vist fram mye av tingene fra Mias Interiør (adressen dit står kanskje i forhandlerlisten i bladet også?). Putene og telysestakene de stylet med var veldig fine - hadde absolutt passet inn hos meg - men de er vel ikke helt din stil, og det overrasker meg litt at de putter inn noe annet siden din stil er så gjennomført i hele huset. Pastellene du bruker er jo det som understreker hele stilen din. Ja, ja, det gjør vel ikke noe at jeg synes du gjør det bedre enn stylistene ;)

    Gjennomgående skap mellom bad og vaskerom er kjempepraktisk, både for rent og skittent tøy! Jeg sorterer skittentøyet i kurvstativer hvor hver skuff er merket (60 mørk, 60 lys osv) da kan du sortere skittentøyet rett i riktig kurv fra badet, også er det bare å putte tøyet rett i maskinen når en kurv er full...

    Ønsker deg en fin dag - plantene våre er nok glade for litt regn - i morgen er det meldt sol igjen :)

    SvarSlett
  6. Hei Maria,

    Gratulerer så mye med reportasjen i Boligpluss !! Og jeg som trodde du snakket om en liten annonse. Dette var kjempegøy! For et flott og personlig hjem du har, og du har mange artige løsninger i rommene dine. Herlig ide å bruke en kjelke som hylle, den falt jeg pladask for.

    Takk for god respons på bagene!!

    Aina

    SvarSlett
  7. Jeg har sett jeg har sett. ;o) hehe
    Å du har det så fint. ;o))

    De hadde ikke utsalg i Danmark. :o( Jeg trodde det pga at du kunne velge Dansk..... Så må til Franrike, Spania osv. Dumme greier.

    Ha en super dag.

    Klem klem

    SvarSlett
  8. hei Mia
    Herlig reportasje i Boilig+
    Jeg har noen fine striesekker for salg på bloggen min....er det noe for din butikk?
    klem...Ellen

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og nydelig hjem,moro og komme i blad da!!klem Linda.)

    SvarSlett
  10. Hei Mia!
    Jeg så reportasjen i Bolig Pluss - og du kan virkelig være fornøgd ja - helt herlig reportasje, som jeg storkoset meg med å se! Du har jo bare et så utrolig flott hjem:o)

    Nå er hverdagen begynt igjen for min del - ja har jo nesten jobbet en uke alt! Skal jobbe frem til 19. august, men da blir det sol og sommer i Hellas. Gleder meg masse til det, men først skal sommeren nytes her i Oslo, blant annet med 3 uker med tilgang til kolonihytta til sjefen min i Portveien - jiippii!!!

    Ønsker deg en fortsatt herlig sommer - nyt i lange baner :o)

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Vilket vackert reportage...du har ett så vackert hem, det måste du vara stolt över, ha en in sommarhelg, kram

    SvarSlett
  12. Jeg har bladet, kjempefin reportasje masse fine bilder fra ditt hjem :)
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  13. Hei!
    Satt nettopp å tittet i bladet, og så fant jeg bloggen din.
    Utrolig koselig blogg du har!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag/kveld!

    Velkommen til å besøke min blogg!

    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  14. Hei! Liker bloggen din veldig godt, og syns det var interessant og morsomt å lese om huset ditt i BoligPluss. Ser ut som du har et koselig og nydelig hus!!

    SvarSlett
  15. Grattis till ett jätte fint reportage och att ni till och med hamnade i reklamen!

    God jul

    Mari

    SvarSlett
  16. Sobre una dieta obesos que estn experimentando importantes problemas mdicos debido a la la obesidad.
    Estas dietas se llevan a cabo bajo la estrecha supervisin de los mdicos.
    Dietas Para Perder Peso Rapido
    Incluso si una dieta extrema funciona, puede causar problemas a largo
    plazo lnea, y usted puede crear fcilmente su propia receta.


    Paso # 1: Debes hacer tu investigacinAntes de iniciarte en cualquier dieta, debes hacer el mtodo real para adelgazar en poco tiempo!
    Perder Peso Rapidamente Ideas para un almuerzo deLa hora
    del almuerzo puede ser difcil para algunas personas.
    cul es la mejor dieta para perder kilos rapido, Revisa la
    siguiente informacin.

    SvarSlett
  17. Whats up this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have
    to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    my site; how to get pregnant guide

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior