mandag 19. april 2010

Soverommet vårt...

...er kanskje det lyseste rommet i hele huset!
Bortsett fra eggehvitt og cafe latte, har jeg litt lyseblågrått på soverommet!
Dette nydelige maleriet har Anki, fra Landlige Hjem malt for meg!
Hun maler bilder for nettbutikken min, de finner du her!
Den lyseblå engleputa har min søster sydd for meg, synes den er søt!
Døren og veggen rundt er malt i den lyseblågrå fargen "taft", den er kjempefin, og endrer seg mye i forskjellig lys!
Noen ganger helt blå, andre ganger mest grå, og noen ganger kan man se litt grønnskjær i den!
Det at den er så ubestemmelig farge på, tror jeg er med på å gjøre at jeg ikke blir lei av den!
Her er skrivebordet mitt, og en gammel stol jeg har kjøpt på brukthandel..
Bildet av den gamle bilen falt jeg for hos "Søstrene Grene"!
Jeg elsker gamle biler, og denne passet med fargene på soverommet!
Den gamle skolesekken var en av mange ting som fulgte med huset!
Lyse farger lager et behagelig rom å være i, synes jeg..
Denne gamle stolen kjøpte jeg nå i vår, jeg liker den lyse, turkise fargen på den veldig godt!!
Blir mange stoler og krakker i dette huset, men jeg finner alltid en jeg "må ha"! :-)
Ha en fin ny uke!
Klem-Mia

14 kommentarer:

  1. Nydelig soverom ! Og med Anki`s skjønne bilde over sengen itillegg : ) Hun er fantastisk flink den dama!!
    Her sover du nok godt kan jeg tenke meg !!
    Ha en fin ny uke!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Veldig fint på soverommet! likte så godt fargen på døra, virkelig dus og fin. Jeg er også veldig glad i disse lette, lyse fargene. En viktig del av interiøret.

    Nå har jeg sendt deg et knippe bilder du kan velge fra.

    SvarSlett
  3. For et nydelig soverom! Det er et ordentlig "sånn vil jeg ha det også" soverom :o) Gleder meg til å følge bloggen din fremover!

    SvarSlett
  4. Så nydelig og delikat soverom dere har. Likte de dusefargene og de mange skattene du hadde der.

    Må være en fryd og våkne der hver morgen

    Ha en fin uke

    Klem

    SvarSlett
  5. SV: tusen takk for det! :D

    Jeg er enig i at lyse farger gjør det mer behagelig i et rom :) duse, lune og lyse kontraster :)

    SvarSlett
  6. Herleg soverom♥ Masse fine detaljar☺

    Begynt få sansen for krakkar og stolar eg og☺
    Kan eg spør ka du ca betalte for den siste du viser? Kom over ein på ein antikkbutikk til 500 kr..men er usikker på om det er dyrt eller ikkje...

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. For et innbydende soverom! Herlige bilder! Digger skolesekken og døra! :D

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  8. Ååh for ett nydelig soverom du har!ღ
    Her var det mange vakre detaljer :)
    Ja, jeg har også en forkjærlighet for stoler hi hi.. jo flere jo bedre!ღ Den turkise var urlekker!!ღ Likte egentlig det meste her ja!ღ
    Ønsker deg en flott kveld og en fantastisk ny uke :)
    Klem fra meg
    Anki

    SvarSlett
  9. Så flott soverom! Der er det nok godt å hvile ut..Likte godt de lyse fargene og sånn kunne jeg tenkt meg vårt soverom.

    SvarSlett
  10. Så innbydenede og flott soverom...

    så gjennomført ..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  11. Hei på deg.

    For en fin blogg du har, her titter jeg innom senere å. ;o)

    Ha en flott dag.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  12. Hei Mia:-) Må bare få sagt at det var en fryd å lese om dere i boligbladet idag:-) Jeg blir så inspirert av ditt hjem!! Helt nydelig og så fantastiske detaljer! Elsker at du tar i bruk gamle ting og lar de få lov til å "leve videre" Ha en fin kveld:-) klem Sølvi

    SvarSlett
  13. Hei, du har et nydelig soverom.Deilig med lyse og lette rom.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  14. FANTASTISK HERLIG BLOGG MED MANGE VAKKRE SKATTER!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior