fredag 30. april 2010

God helg!!

Nå er det alt helg igjen, det går fort nå, og det blir mer vår for hver dag!
Idag har jeg vært ute nesten hele dagen, i hagen, og i den lille skogen vår bak huset!
Ungene storkoser seg, og det er ikke lett å få lagt dem om kvelden nå; da er det godt det er helg, og ikke så nøye med tiden..!
Et ferdigstylet spisestuebord, klar til fotografering...
Om tirsdag hadde jeg besøk av kjempeflinke jenter fra interiørbladet BoligPluss!
De ordnet og tok bilder her i mange timer, og i slutten av juni kommer bilder fra huset vårt på trykk i bladet!
Gleder meg til å se resultatet!
Ønsker deg en strålende helg, håper du nyter vårdagene like mye som jeg gjør! :-)
Klem-Mia

10 kommentarer:

  1. Åhh så moro og spennende :)
    jeg gleder meg til å se hjemmet ditt på trykk ;)
    For nydelig, det er det !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Så gøy med fotograf på besøk:) Gleder meg til å lese og se bilder i boligpluss:)

    Ønsker deg en flott helg!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Åh! So spennande☺ Glede meg til en utgåva av bladet-som for øvrig er mitt favorittblad☺

    Hagen din er bere nydeleg☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Så gøy! Gleder meg allerede til å se og les saken når den kommer på trykk.

    Utrolig koselig pyntet bord.

    Ha en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Mia!
    For en utrolig flott spisestue dere har! Og sukk, uteområdet da - sååå nydelig!! Ser for meg lune sommerkvelder med hyggelige vennelag - et flott dekket bord, med flotte sommerblomster i fine vaser og masse stemningsfulle lykter i treet.....

    Så utrolig spennende da, med reportasje i Bolig Pluss!! Gleder meg til å se :o)

    Ønsker deg en herlig 1. mai helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Hei på deg.

    Du har det så utrolig fint. Blir spennende å se. ;o)

    Give away på bloggen min.

    Ha en fin dag.

    Klem Simone

    SvarSlett
  7. Åh så spennende ut da Mia!! Jeg skal følge med!!
    Ser jo så nydelig ut her hos deg både ute og inne !!

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ så spennende da..

    nydelige bilder..hagen din er en drøm..
    Og kjøkkenkroken virkelig flott..

    Nyt helgen

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  9. Så fantstisk, gratulerer masse lille venn!!ღ
    Jeg får bladet i postkassen, så det gleder jeg meg til allerede!ღ
    Nydelige bilder :)
    Ja du sier noe der, her er det samme sak..barna skal ikke inn *phu* springer som en oj oj hi hi!ღ
    Ønsker deg en herlig 1 mai helg :) Nyt dagene!ღ
    Go`klem Anki

    SvarSlett
  10. så utrulig gøy å komme i et interiørmagasin da : ) Gleder meg å se bildene : )
    Nydelig har du det iallefall !!
    Klem Tove

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior