lørdag 6. februar 2010

Puter....

Her er noen av putene i sofa-kroken min! :-)
De to fremste her fra hm.com og de to bak fra Ikea..
Denne under her er og fra hm.com.
Blir snart endel håndlagede puter/putetrekk å finne i nettbutikken min!
I første omgang endel i naturfarger, som denne over her..
Uten trykk, men med litt annen dill og pynt..
Etterhvert vil det komme puter til barnerom, små, store og i forskjellige farger..
Tror dere også vil få mulighet til å spesialbestille, og komme med ønsker!!
Vil gjerne høre om hva slags puter dere liker best, og hvilke sammensetninger og farger deres puter har/skal ha, detaljer er fint..
Stoff? Med blonder? Med trykk? Med knapper? Lange? Firkanta? Runde? Store? Små? Farger?
Gleder meg til å lese deres meninger..
Ha en fin lørdag!
Klem-Mia

12 kommentarer:

  1. So fine puter Mia☺
    Eg har veldig sansen for runde og avlange puter for tida, helst lyse fargar. Men gjerne pastell fargar ilag med det kvite. Det er jo so fint til våren og sommaren. Og puter med vintage trykk går eg aldri lei. Og blonder er jo bere superskjønt. Men ikkje for mykje dill og dall og mønster i alle mulege fargar ☺

    God helg til deg ☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  2. Hei, Mia!

    Mange fine puter du har. Jeg er jo selverklert putoman, så jeg elsker puter. Gjerne å mikse avlange, runde og kvadratiske. De bør machte hverandre i farger og mønstre. Gjerne noen røffe i lin, de kan godt ha trykk, romantiske i hvitt med blonder og gjerne med vintage bilder:)
    Liker best duse farger som lin, hvitt, beig og grått. Men på sommeren kan det godt være litt rosa og lyseblått og gjerne småblomstrete. Er ikke så veldig glad i retro og knæsje farger jeg da;) Liker rolige utrykk.
    Phu, dette ble mye puteprat^^,)

    Ha en fin helg!
    Klem, Anita:)

    SvarSlett
  3. Nydelige puter. Jeg elsker puter. Med blonder, bilder, lyse og beige, med tekst og mellomverk :) Puter av melsekker osv..

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Nydelige puter ...er veldig glad i puter...både de romantiske med blonder og bilder ,men også de litt mer røffe i lin liker jeg..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Vakre puter du har her,Liker sånne lyse pene puter.Den engelen i innlegget under her er jo bare skjønn.
    God natt til deg

    SvarSlett
  6. Kjempe fine bilder! Og underbare puter!
    Ha en fin söndag!

    Klem Irene

    SvarSlett
  7. For noen skjønne puter!

    Skolepulten koster kr 1850,-
    og jeg tror prisen for det lille skapet er kr 450,-

    Klem

    SvarSlett
  8. Gutten min begynner på skolen til høsten. Skikkelig spennende. Og samtidig litt trist, han begynner å bli så stor..

    Ha en flott søndag.

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  9. Fine puter:)
    Akkuratt i den sofaen vi har her liker jeg litt røffere puter,som den du viser nederst:)
    Men om jeg engang er heldig og får dra inn noe annet enn sort skinnsofa,så må det bli herlige skjønne puter med masse blonder,og veldig gjerne knyttinger eller annet trå-dill;) Liker veldig godt "sukkersøtt";) Gjerne med engletrykk:)

    klem

    SvarSlett
  10. Massor utav vackra kuddar det har du i din soffa...:) hoppas helgen varit skön, ha en fin vecka som kommer, kram VIOLA

    SvarSlett
  11. Men, vad många vackra kuddar du har! Jag skulle vilja ta dem, allihopa ;-).

    På frågan om vilka slags kuddar jag tycker om, så tycker jag bäst om ganska enkla kuddar utan för många mönster och färger. Det får gärna vara stora beiga linnekuddar som ser lite gamla och lagom slitna ut.

    På sommaren brukar jag ha vita virkade kuddar i soffan och de där söta kuddarna med spets du har i din soffa, skulle passa perfekt till de andra :-).

    Ha en fin vecka!

    Kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  12. Så mange flotte puter!!! Jeg er nok en av de som liker å blande litt, og synes det er fint å blande det romantiske med det litt røffere, som den linfargede puten fra H&M. Jeg liker trykk og blonder i skjønn forening :o) Av putene du viser, synes jeg den litt avlange hvite var aller penest :o)

    Ha en strålende flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior