tirsdag 16. februar 2010

Perleblomst og tulipaner....

Idag har jeg hatt kjempekoselig besøk av to venninner jeg har jobbet sammen med tidligere!
De hadde med seg denne nydelige perleblomsten!!!
Den lagde vårstemning i stua vår...! :-)
Denne kjempesøte kurven står den oppi, med hjerte på to av sidene!
De hadde kjøpt den fordi jeg hadde bursdag igår! :-)
29 år! :-)
Og disse fine hvite tulipanene hadde Madelén sagt til pappa'n sin at mamma skulle ha, for hun liker jo hvitt! :-)
Fikk flere fine gaver av dem, og mamma hadde laget en pute til meg!
Skulle tatt bedre bilde av den ser jeg, men den er på bildene der du ser sofaen i bakgrunnen, den offwhite strikkeputa! Var kjempefin!
Jeg fikk også noen penger i gave, så en av de første dagene skal jeg ned på Mitt Skattekammer på Saltrød å se om hun har noe spennende... ;-)
Ha en fin kveld og uke videre!
Klem-Mia

17 kommentarer:

  1. Hihi....ja jeg har myyye blått og hvitt!! er redd det hadde blitt litt voldsomt om jeg hadde samlet det sammen :o)
    Grattis med vel overstått....koselig gave og blomster!!
    Nå er min perleblomst avblomstret så nå må jeg ha en ny.....de er så skjønne :o) Ha en fin kveld...og kos deg med shopping Mia

    SvarSlett
  2. Så koslige gaver , og grattis med dagen som var! Deilig å fylle stua med vår nå - nå nærmer den seg og det blir fint, selv om det er fantastisk med mye snø og vinteraktiviteter også!
    Hilde

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen igår - og så koselig med venninnebesøk idag.
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Åh så fint... :)

    Gratulerer med overstått bursdag... Hipp Hipp Hurra...!!! :D

    * Ha en fortsatt fin uke *

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen som var:)
    Nyyydelige blomster,og den kurven var kjempe fin:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen du hadde i går:) Kjempefine blomster, så søtt å tenke på at mammaen skulle få blomster da, også hvite, siden mamma liker hvitt:)

    SvarSlett
  7. sv: Tusen takk. Interiør har blitt en av mine hobbyer og jeg elsker å småpussle med noe nytt hele tiden...

    Gratulerer med dagen som var!

    SvarSlett
  8. Hei Mia,
    takk for dine hyggelige ord på min blogg :)
    Nydelige bilder og gratulerer med dagen! ღ

    Har nå lagt ut maleriet (dessverre ble det bare ett)
    Det skjedde noe krøll hihi

    Ønsker en fabelaktig kveld!

    Klem
    Anki

    SvarSlett
  9. Gratulerer med overstått... perleblomster er vakkert... her har dte kommet litt forskjellige løkvekster i hus...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen som var. Flotte ting du har fått. Perleblomster er bare vår da:) Og puta var kjempeflott!
    Spent på hva du kommer til å snope deg for bursdagspengene dine;)
    Klem Elin!

    SvarSlett
  11. God onsdag :)
    Ville bare stikke innom for å si at jeg nå har lagt ut flere malerier

    Ønsker deg en fantastisk dag!♥

    Klem Anki

    SvarSlett
  12. Grattis i efterskott! :-)

    Vad mycket fint du fick, inte minst tulpanerna och den vackra kudden. Barn brukar känna sina föräldrar rätt bra :-).

    Pärlhyacinter är så söta, de ger verkligen en känsla av vår!

    Ha en fin vecka!

    Kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  13. Ljuvliga blomsterbilder du bjuder på, hoppas dagen varit bra, KRAM

    SvarSlett
  14. Grattis med overstått*
    Håper du hadd en flott dag.Ser ut til at du fikk mye fint også.

    Ha en finfin uke videre*

    SvarSlett
  15. Hei igjen Mia,
    tusen takk for vakre omtale!
    Så gøy at du likte de, ble så glad!!

    Jeg synes det er vanskelig å sette en pris på de, men jeg håper å få rundt 800,- for det nederste... (str. 30 x 80).

    Ønsker deg en herlig kveld videre

    Klem

    SvarSlett
  16. Hei igjen Mia,
    takk for din fine kommentar på min blogg ;) Så utrolig koselig mail også, takk!!
    Jeg har nå sendt deg en mail tilbake vet du :)

    Ønsker deg en fin kveld ღ

    Klem
    Anki

    SvarSlett
  17. Nååw skjønne lille pia di da som tenkte på mamman sin, og hvite blomster, du er vel heldig!:)
    Gratulerer med dagen som var,
    vakre bilder du viser, og en nydelig kurv!
    :)
    Koslig du la igjen kommentar på Give Awayen min!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior