tirsdag 9. februar 2010

Ikveld får dere se noen bilder av min lille nevø!
Nå er han blitt tre måneder og veier litt over 4500g og er 53cm lang!
Avtrykkene under er tatt da han var ca 1 mnd, bildet er ved siden av Madelén sin 6-åring hånd!
Se på tommelen hennes, og hele hånda hans, nesten samme lengde..
Han veide 1530g ved fødselen, og var 41cm lang!
Tatt med haste-keisersnitt, med fare for både mor og barn!
Heldigvis gikk alt veldig bra, og jeg har tenkt mye på at vi som har normale svangerskap, og går tiden ut, vet ikke hvor heldige vi er, og hvor greit vi slipper unna!
Ingenting er en selvfølge, og vi har mye å være takknemlige for, hele tiden..-det kan man vel ikke bli minnet på ofte nok! :-)
På disse bildene har jeg prøvd å få frem hvor utrolig små avtrykkene hans var, men det er nesten umulig å se det på bilder...
Nicholas sin lille 2 åring hånd!
De vokser så fort, og viser oss andre hvor fort tiden går...
Nicholas og Madelén er veldig glad i sin nye fetter, her holder Nicholas han i hånda, og sier "Hei Olle!"...
Så stor er han blitt, god og rund i kinna!
En veldig søt og blid gutt, som vi er veldig gla' i!
Ha en fin tirsdagskveld!
Klem-Mia

9 kommentarer:

  1. Kjempesøt liten gutt. :) Koselige bilder du viser av ham. :) Artig med fot- og håndavtrykk.

    SvarSlett
  2. Å for ein herleg liten klump♥
    So godt at det går bra med han og mammaen.
    Og so fort dei vekse desse små...rart å tenke på...
    Glede meg til vesle babyen vår kjem til verden♥

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Hei, og tusen takk for gode ord!

    Sååååå skjønn liten pjokk!Nydelige bilder :o)

    Ønsker deg en strålende fin uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Nydelige gutten :)

    Godt at alt endte så bra :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  5. Vakker liten skatt!
    Godt når det går bra til slutt!
    Koslig innlegg med fine bilder, og jammen var det forskjell på hendene! Artig!

    Mine vage reiseskildringer fra Sicilia er sendt til deg på mail, det er ikke all verden jeg husker etter så mange år.
    Håper du får noe utav det vertfall:)

    :O)

    SvarSlett
  6. Vilken lite goding, han har verkligen växt på sig..goa och runda kinder, ha en fin onsdag, kram

    SvarSlett
  7. Vilken liten sötis! :-)

    Vad oroligt det måste ha varit för er alla när det blev ett akut kejsarsnitt sådär, men tur att allt gick bra! Det är helt otroligt egentligen att någon kan vara så liten men ändå en alldeles perfekt liten människa :-).

    Kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  8. Så gode minner! mAN GLEMMER HVOR SMÅ DE SMÅ ER - MINE TVILLINGER KOM OGSÅ TIL VERDEN TIDLIG, MEN jeg laget desverre ikke noen avtrykk eller minner av det - nå hadde det vært gøy - jentene blir snart 6 år...
    Hilde

    SvarSlett
  9. Så herlig:)
    Og så inderlig bra det gikk godt for både mor og barn:)
    Jeg som egentlig fikk en ganske liten gutt,2.9kg og 48cm følte plutselig ikke han var såååå liten lengre;O)
    Og nå er han absolutt ikke noen liten kar lengre;O) Nå er han 6kg og hele 61cm:) Var på 3mnd kontroll idag:)

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior