tirsdag 26. januar 2010

En utfordring...

De siste dagene har jeg fått en award av flere av dere: Kreativ Blogger!..
Jeg setter stor pris på at dere liker bloggen min, og blir veldig glad for disse utmerkelsene!
Men ofte tar det litt tid å videresende, og gjøre alt etter oppskriften, så jeg har bestemt meg for å legge dem nederst på høyresiden av bloggen, med takk til dem jeg har fått den av!
Med denne awarden her fulgte det med en utfordring om å skrive 7 ting om meg selv..
Det skal jeg da alltids klare! ;-)

1. Jeg elsker interiør og dill! Bruker mye tid på det, både jobb og privat!
Den hvite stilen, iblandet endel gamle treting i "drivved-farge", og noen få innslag av duse grønne og blå farger finner du i huset vårt.
Det grove, råe i gamle murer, og slitte gamle møbler liker jeg, det gir fin kontrast til det hvite, rene!

2. Familien min betyr alt for meg!
Å ha to friske barn, og en god mann er ingen selvfølge!

3. Jeg holder på med Interiørkonsulent-utdannelse, og håper å kunne jobbe som Boligstylist ved siden av å drive nettbutikken, på lang sikt..

4. Jeg tror på Gud!

5. Jeg mistet lillebroren min da jeg var 19 år.
Han var bare 2,5 år og døde av hjernehinnebetennelse.
Det har lært meg hvor viktig det er å leve en dag av gangen, og prøve å ta vare på de små øyeblikkene! Ta vare på hverandre, og fortelle dem man er glad i, hvor mye de betyr!
Ingenting er en selvfølge, vi kan sette så mye mer pris på hva vi har!
Vanskelig å alltid huske på i en travel hverdag, men så utrolig viktig!

6. Jeg elsker biler, spesielt gamle amerikanere!!

7. Jeg er veldig glad i god mat.. og dessert!!

:-)
Sender utfordringen videre til dere som er innom, som har lyst til å ta den!
Ta også med awarden nede på høyresiden, dere er alle kreative og flinke!

Tusen takk for alle fine, gode kommentarer dere skriver, det er veldig koselig at dere liker det jeg gjør!!
Ha en fortsatt fin uke!
Klem-Mia

4 kommentarer:

  1. heisann, ja ikke sant hun er kjempeflink !! :))

    Du det med barnebønnen og diktet mener du?? Det koster 779,-

    det er kun 150,- stk som går an å få tak i av de :)

    SvarSlett
  2. Off....trist med lillebroren din !! og sååå liten...

    Godt du tror på Gud for da vet du jo hvor han er nå :)

    SvarSlett
  3. Trist å lese om broren din som døde så alt for tidlig. Godt at du også tror på Gud. :) Det er godt å ha med seg i livet, og i døden.

    Vakre mugger du viser.

    SvarSlett
  4. God morgen Mia!
    Jeg har lest den utfordringen flere steder, men må innrømme at det var først dine svar som jeg virkelig har lagt merke til. Du skriver veldig reflektert og har noen gode begrunnelser for det du har skrevet om deg selv. Kjempetrist å lese om broren din. Sånne ting kommer en ikke fort over.
    Håper du får en fin dag.
    Klem Elin!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior