mandag 7. desember 2009

Ny inspirasjon fra Jeanne d'Arc!


Nydelige bilder jeg fikk på mail idag!
Jeg satser på at disse varene kommer i butikken min etterhvert!
Synes hvitpatinert jern er så fint, og det jeg allerede har tatt inn fra dem er jeg utrolig fornøyd med!
*
Her pakkes det bestillinger idag, for imorgen skal jeg ha tid til å ned å hilse på min lille nevø!
Han har vokst seg stor, veier ca 2100g nå!!
Han kom hjem fra sykehuset nettopp, og vi har ikke fått lov å besøke han der inne.
Men nå er vi svineinfluensa-vaksinert, og får endelig lov å være sammen med han, og det gleeeder jeg meg så til!!
God mandag til deg som er innom!
Klem-Mia

5 kommentarer:

  1. Herlige ting. Lykke til med besøket, kan tenke meg at du gleder deg ja. Ha en fin uke.
    klem Kristin

    SvarSlett
  2. Fikk også den mailen i dag. Masse fint! :)

    SvarSlett
  3. Lycka till att träffa den lilla. Fina grejer du visar, alltid snygga grejer från JDA. ha en goo vecka Mia.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  4. Ååå så fine ting :)))

    Off daka liten då...godt det gikk bra med den lille:)

    Ha en nyydelig dag:)

    SvarSlett
  5. Vilka underbara bilder! :-) Jeanne D'Arc har verkligen mycket fint.

    Vad spännande att äntligen få träffa din lilla släkting... det är så mysigt med bäbisar och så luktar de så gott! :-)

    Kramar
    Beatrice

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior