søndag 13. desember 2009

3.søndag i advent, Lucia-dagen og Kjøkkenet snart ferdig....

Et par bilder fra kjøkkenet, som begynner å nærme seg ferdig nå!
Egentlig er innredning og alt klart, men vi mangler fuger mellom flisene, og maling på vegger, tak og gulv..
Dette går i ett med stua, så male-jobben vil ta litt tid, håper å få begynt på det til uka...
Benkeplaten er malt, og pusset kantene på, som du ser på bildet her...
Har brukt cafe latte, som også skal være på gulvene!
Tilslutt et bilde av tre tente lys i adventstaken!
Den siste tiden frem mot jul nå, går fort!
Har noen julegaver igjen, og juleavslutninger med ungene!
Butikken er åpen kun etter avtale til tirsdag, for da har vi juleavslutninger både dag og kveld!
Tirsdag 22.desember er siste åpningsdag før jul, men jeg kommer nok til å fortsette med tirsdagene også på nyåret!
Håper du har hatt en fin helg, og ønsker deg en god førjulsuke!
Klem-Mia

14 kommentarer:

  1. Hei Mia, så lekker kjøkkenet ditt blir!
    Så deilig å få nytt kjøkken til jul da!
    Kjempefin adventstske!
    Det var nesten så jeg skvatt da jeg leste 3 søndag i advent tidligere i dag...tiden går så fort!

    Nyt adventstiden!
    Klemmer fra Linda

    SvarSlett
  2. Gøy å følge med i oppussingen deres pr. nett, veldig glad det ikke er meg, samtidig ville jeg vel gjerne hatt det ferdige resultatet....

    Ha en fortsatt koselig adventstid!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  3. sååå fint det kjøkkenet kommer til å bli,blir deilig for dere å komme i havn med det prosjektet.
    Ønsker deg ei flott uke;)
    Snart juuuuul
    klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig kjøkkenet blir!!! Hærlig med drømmekjøkkenet ferdig til jul da, selv om det nok er mye arbeid. Kan jeg spørre om hvilket merke det er? Det likner litt på mitt drømmekjøkken fra Ikea..?
    Nydelig adventsstake forresten, jeg har en likedan :)

    Adventshilsen fra Hege

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet blir kjempefint.
    Flotte fliser du har valgt, de likte jeg veldig godt.
    Tiden går altfor fort akkurat nå. Jeg har fortsatt flere gaver som må kjøpes. Men det blir både juleavslutning og Blåfjell denne uken. Og det gleder vi oss til.
    Ha en fin uke
    Anita:-)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder av kjøkkenet ditt.. det blir nok et nydelig rom...

    Ønsker deg en fin uke..

    Klem kerstin

    SvarSlett
  7. Så fint kjøkkenet blir!!! Er det IKEA? Har dere den nye innebygde ventilatoren i skapet over platetoppen? Ikke sett den "in real life" men det ser veldig fint ut.
    Ønsker deg en god uke :-)
    Therese

    SvarSlett
  8. Hei Mia!
    Så fint det kommer til å bli i kjøkkenet ditt!!
    Gleder meg til å se det ferdig :o) Flott med den "slitte" benkeplaten !!

    Ha en fin førjulsuke

    SvarSlett
  9. Hei, Mia! Takk for hyggelig hilsen! Kjøkkenet ditt ser kjempe-flott ut! Lyst og lekkert:)

    Ha en super dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  10. Köket ser verkligen så vackert ut...ser fram mot det färdiga resultatet, ha en fin vecka, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  11. Vad snyggt köket blir! Jag tycker att kaklet var så fint till köksluckorna :-). Det ska bli spännande att se ännu fler bilder framöver!

    Kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  12. Så flott kjøkkenet blir!

    SvarSlett
  13. hei, så fin blogg du har!
    - jeg har også fått kjøkkenet malt, og er veldig fornøyd med det!
    - ble litt nyskjerrig på hvordan dere hadde malt benkeplata?
    - hvilket materiale er den av i utgangspunktet?

    Jorunn

    SvarSlett
  14. Åhh, er det Lidingò fra IKEA? Det har vi,og jeg er veldig fornøyd ihvertfall.

    Superfint blir det*

    KlemKlem*

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior