mandag 16. november 2009

En slappe-av-helg i nabolandet..

I helga har vi vært en tur i Sverige..
Vi bodde på et koselig hotell litt utenfor Gøteborg..
Bildene jeg viser her er fra hotellområdet der vi bodde, denne festningen lå rett bak hotellet og rundt var det mange gamle fine trehus..
Fikk bare tatt bilder av de som lå nærmest, men det var mange, mange fine hus å se på! :-)


Denne kirken lå rett ved innkjørselen til hotellet, fin og gammel den også!
Det har vært en god og avslappende helg, med masse god mat, og shopping! :-)
Ble faktisk kjøpt endel julegaver også, godt å komme igang, for det var de første!
Vi har også fått kjøpt det meste av det vi trenger til kjøkkenet, og idag ble det levert!!
Gleder meg såå til det er på plass... :-)
Håper DU har hatt en fin helg!
Skal vise noe av det jeg kjøpte til meg selv i neste innlegg! :-)
Klem-Mia

4 kommentarer:

  1. Så ni har varit på Sverigebesök i helgen? :-) Det verkar som att ni hade en jättemysig helg!

    Vad härligt att köket är på ingående, jag förstår att du längtar tills det är på plats. Vi håller på att renovera både här och där och hela vårt hem ser ut som en byggarbetsplats! Så jag längtar efter lite ordning... :-).

    Kramar
    Beatrice

    SvarSlett
  2. Så koselig dette så ut, deilig med en avslappende helg.
    Gleder meg til å se kjøkkenet.
    Kos deg og ha en fin uke.
    klem kristin

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har hatt en fin helg..og stedet dere bodde så veldig sjarmerende ut...gleder emg til å se kjøkkenet hos dere..KLem Kerstin

    SvarSlett
  4. Hej Mia!

    Hälsingar från Finland!
    Tyvärr, min svenska år inte så bra.
    Jag är först gång i din fin blog.
    Så många vackra bilder har du!!:)
    Ha en skön veckoslut för dig!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior