mandag 5. oktober 2009

God mandagskveld...

*
Fikk en cd med bilder, i posten, fra Fame-fotografene..
*
Føles ikke lenge siden disse bildene ble tatt, men det er nesten 3 år siden..
Tiden har gått så utroolig fort, og barna blir store før man rekker å blunke..
*
Minnet meg enda en gang på hvor viktig det er å nyte denne tiden, som vi aldri får igjen!
Kose seg i hverdagen, og bruke tid sammen dem man bryr seg om!
*
Ha en fin kveld!
Imorgen kommer noen bilder av nye varer fra butikken..
Klem-Mia
*

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Alltid moro å mimre tilbake i tid, det er da man ser hvor fort årene går.
    Jeg synes også at du legger ut veldig mange fine bilder på bloggen din.
    Ha en flott mandagskveld.
    Anita :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :) Så skjønn datteren din er. Viktig å ta vare på årene. Det går så altfor fort..

    Ha en flott dag.

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder:))
    Søsteren min har også brukt fame fotografene flere ganger og er veldig fornøyd.
    Kanskje jeg skal ta med meg kattepusene på en fotoshoot;)
    Ha en flott dag i dag Mia.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  4. Herlige og livlige bilder!!
    Det er så sant som du sier, tiden går så alt for fort!
    Det er viktig å stoppe opp litt i blant:)

    Ha en flott tirsdag:)
    Klem Linda

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior