tirsdag 9. juni 2009

Huset vårt...

...sånn det ser ut nå, før vi har gjort noe!
Mye skal gjøres ute etterhvert, men i år blir det nok bare å ta bort noen store busker som skygger for sola, og gjøre hagen enda koseligere med utemøbler og litt dill selvfølgelig ;-)
Dette er bare en liten del av hagen, det er i den andre delen, med gamle eple-, plomme- og pæretrær det kommer til å bli dillet mest denne sommeren tror jeg! :-)
Gleder meg til å vise dere litt etter-bilder, men får jo ikke begynt på noe før den 20.juni...
Håper dere har hatt en fin dag og kveld, her har det akkurat blitt stille, for begge barna sover! :-)
Klem-Mia

22 kommentarer:

  1. Så fantastisk -dette kjem til å bli en flott sommar for deg og familien. Gleder meg til å sjå koss det blir, og ikkje minst inni :-)

    Gratulera med hus :-)

    SvarSlett
  2. Det ser så fint ut her Mia!!
    Et koselig drømmehus:o)
    Dette kommer til å bli bra for dere:o)

    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  3. Hei
    For et flott hus,og flottere vil det bli !!! ;)
    Så spennende ..
    Potensiale er det her ja !
    Lykke til :)

    Klem Siw

    SvarSlett
  4. Hei hei! Så fint hus dere har kjøpt dere..skikkelig drømmehus ja..også den hagen da...Fantastisk! Ha en fin kveld!Klem klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint hus med DEN flotte hagen.
    Gleder meg til å se resultater!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Takk for det, så koselig å se bamsen din!!
    Enig med Liven, et DRØMMEHUS!!
    Dere er heldige!
    Klem,M

    SvarSlett
  7. Dette må jo være drømmehuset ! Kommer til å bli et herlig hjem:-)
    Og så frukthage da, litt misunnelig :-) Ingenting som en gammel frukthage da.

    Blir spennende å følge deg fremover :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. Så koselig hus og hage! Blir morro å se hva som skjer der fremover! Ikke lenge igjen nå!

    SvarSlett
  9. Nydelig hus, Mia, i utgngspunktet ser det flott ut og når dere får satt deres preg på det ~ ja, da gleder jeg meg til å se!
    Og med sekk på kjøpet ;o)
    Nattaklem fra Nanni ~

    SvarSlett
  10. Huset ser jo kjempefint ut :)
    Tenker dere gleder dere til å flytte inn :))
    Gleder meg til å se flere bilder :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  11. Huset så utrolig nydelig ut!!!! Fytti så gøy å pusse opp og flytte inn i noe slikt...!

    Gleder meg til å se bilder etterhvert ja! ;O)

    Lykke til med valg av farger og mønstre!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  12. What a lovely home! And it is weather warming over there unlike the winter we are about to have.

    cheers,

    Danielle

    SvarSlett
  13. Det är bara att gratulera till fina huset...ser verkligen charmigt ut..så roligt det ska bli att följa denna flytt...klem och ha en fin dag

    SvarSlett
  14. Kjempe koselig og romantisk hus :) og hvilken hage.. gleder meg til å se flere bilder! :)

    SvarSlett
  15. Det ser jo sååå koselig ut, gleder meg til å se mer! Regner med du vil dete ditt preg på det ja!

    SvarSlett
  16. Så fantastisk koselig hage dere har fått :) Heldige dere. Ønsker meg også en slik hage.. :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  17. KOmmer til å storkose deg i den store deilige hagen!! Skal virkelig bli gøy å følge med utover!!

    SvarSlett
  18. Nydelig flott hus!!
    Gleder meg til flere bilder;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  19. Hei på deg:)

    Alt for lenge siden jeg har vært innom hos deg se jeg. Har ikke vært flink til å titte innom alle de nydelige bloggene i det siste..
    Men for et nydelig hus, der kommer du til å få det fint:)
    Ååh for en deilig hage...

    Du må kose deg i solen, som visst skal komme til helgen, krysser fingrene:)))

    Klem Anita

    SvarSlett
  20. Åh så otroligt vackert det ser ut!! Jätte mysigt, jag vill att mitt hus också ska vara vitt!! ler. Kram Petra

    SvarSlett
  21. Kjemopekoselige bilder av et kjempekoselig hus. Her kommer dere til å trives. Det er jeg sikker på for det hadde jeg gjort.
    Og tusen takk for bursdagshilsen.
    Ha en flott kveld videre og kos deg med husplaner.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  22. Ååå så fint, ett fantastiskt vackert hus. så spännande att få planera och tänka ut hur ni ska ha det och jag är säker på att det kommer att bli så fint så.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior