lørdag 16. mai 2009

Nye metallskilt...

...kommer i nettbutikken i starten av juni!
Dette første har teksten:
When Heaven falls to earth, it becomes a garden..
Om noen vil forhåndsbestille, er det bare å gi beskjed på mail, så kan jeg få tatt inn flere hvis noen blir veldig populære!

Family-all because two people fell in love..
Dette siste skiltet har vært utrolig populært og ventelisten er lang!
Nå har jeg bestilt så mange at alle endelig skal få det!
Skiltene blir sendt meg i starten av juni, så sender jeg så fort jeg har dem!
Ha en fin 16.mai alle sammen, og kos dere med 17.mai feiring imorgen!
Klem-Mia

9 kommentarer:

  1. hei Mia :)
    fine skilt!!!

    håpe du får ein strålande 17 mai :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Hei,
    innom for å ønske deg en god 17.mai,
    klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte skilt Mia!!!
    Ha en fin 17 mai feiring:o)

    SvarSlett
  4. Her kommer det jo masse lekkert. Kjekt å høre at du har bestilt masse av det skiltet jeg har vært på jakt etter så lenge. Håper bare jeg klarer å få med meg når det kommer :)
    Ha en fin 17.mai.

    SvarSlett
  5. Önskar dig en fin 17 maj! Vilka superfina skyltar! Skulle gärna äga ett par av dem!

    Kram
    Mette

    SvarSlett
  6. Superflotte skilt! Skulle gjerne hatt alle,men ... to av dei håpar eg å få tak i - Garden-skiltet og Laundry-skiltet. Var innom nettbutikken å kikka,men fann ikkje noko om dei der (mål og pris)
    Håpar du har hatt ein strålande nasjonaldag og kos deg med resten av den:0)

    SvarSlett
  7. Heia Mia!
    Ja no håper eg at du er fornøgd med går dagen,ja å seier`n på laurdag!!
    Her har det vore stillt på bloggen ei lita stund av div grunner:o)
    Å du milde,dei kjempe tøffe skilta du har tatt inn da...hmhm spørst om eg må ha meg eit av dei ja!:-)
    Men eg vart så betatt av dei nydlege bilda dine,bak eit stakittgjerde eg da,sukk!!
    Håper du får ein fin mandag Mia!
    Klem frå meg,Randi

    SvarSlett
  8. Hej!! Mia.. men va fina skyltar du har..kram snowwhite-sussie

    SvarSlett
  9. Så kjempefine skilter, hvor jeg kan evt bestille??

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior