søndag 10. mai 2009

Hageinspirasjon fra Vakre Hjem...

I det siste nummeret av Vakre Hjem var det så mange fine hagebilder...
...blir nok ett innlegg til med flere av disse imorgen eller en av de første dagene...
Vi er kommet oss hjem fra Tyrkia, godt å komme hjem igjen, selv om vi har hatt en utrolig deilig uke der nede, med masse sol og varme, bading og god mat!
Godt å vite at det bare går mot varmere tider her hjemme også!
Kommer nok ett innlegg med litt bilder fra Mahmutlar og Alanya og etterhvert!
Vil ønske dere alle en god søndagskveld og ny uke!
Klem-Mia

10 kommentarer:

  1. Ja denne gangen var bladet en drøm syns jeg...
    Velkommen hjem forresten... Deilig med en tur på våren...Vi reiser ti sør Sverige i sommer..gleder meg...

    God uke til deg
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Enig, var utrolig mange fine hagebilder i Vakre Hjem. :)

    SvarSlett
  3. Nå fikk du meg til å lengte etter sommeren! Har en lavendelplante i vinduskarmen jeg, men der stopper de grønne fingrene...

    SvarSlett
  4. Ja denne gangen ble jeg virkelig inspirert av hagebildene i Vakre Hjem :) Har fått tak i masse Humle som jeg skal plante i hagen,den skal få vokse oppetter gamle staurer og lage hyggelig stemning ;)Ha ei fin uke!!!Klem Anne***

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem:))
    Så enig med deg, mange flotte hagebilder i bladet denne gangen, mye flott inspirasjon:))
    Ha en flott uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Heisan kjære Mia, jeg synes også det var mange vakre bilder i bladet.
    Vil du være med på Norgesglasskonkurransen?
    Nå er det ting på Q R S T som gjelder.
    Jeg blir veldig glad for besøk!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Heisann og velkommen hjem igjen:o)
    Så nå er du brun og fin du.....håper det blir litt sommertemperatur her også etterhvert!!
    Nydelige bilder fra Vakre Hjem....og jeg vil gjjerne se bilder fra mitt kjære Alanya også:o)
    Ha en fin dag Mia:o)

    SvarSlett
  8. Enig i at vakre hjem var veldig flott denne gangen, mange flotte bilder ;o)
    Velkommen hjem!!

    SvarSlett
  9. Ja,gjett om det var inspirasjon i Vakre Hjem!! Må ta ei og ei side av gongen for å "fordøya" det..
    Og så sit ein med 1001 plan i toppetasjen etterpå og lurar på kvar ein skal starta... og som regel endar det opp med at det blir som det har vore..
    Ha ei strålande veke:0)

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior