lørdag 18. april 2009

Verandavær!!

Idag har det vært, og er fortsatt, deilig verandavær her!!
Vi skal snart tenne grillen....
Har litt drivved.....
...noen vaser med kvister i...
...og noen lykter på et bord på verandaen...
Vi har ikke så veldig stor plass, men nok til et hagebord med benk og to stoler, og en stor grill. Med masse pledd og puter, og en terrassevarmer kan vi ha utekvelder på våren og høsten også...
Igår kom Boligpluss i postkassen!
I dette nummeret, som kommer for salg 20.april, er nettbutikken min nevnt, og det var gøy å se!!
Håper dere alle har en fantastisk helg med sol, jeg kikker innom dere alle snart, i mellomtiden vil jeg si TUSEN TAKK for alle koselige kommentarer dere legger igjen!!
Klem-Mia

14 kommentarer:

  1. Nydelige bilder :) Skikkelig koselig. Kos dere masse.

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så fine stemningsbilder ! deilig vær her idag også, men masse loppemarkeder som måtte prioriteres :-D.

    Kos dere videre i finværet !
    KLem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Oh så koselige bilder du viser fra uteplassen din....Ser ut som skikkelig verandavær også:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder!

    Her var det vakker sommerstemning her jo - jeg vil og grille:0) men kællen er bare på jordet:0) og jobber.. med traktor og møkkalukt...

    Ja ja - men dagen har vært fin alikevell - har fått vært på loppis, og fått med meg noen skatter hjem.

    Stor klem Heidi-anitha

    SvarSlett
  5. koselege hagebilder du viser, sant det er ei deileg tid no?!? :)
    nyt grilling og blomsterlukt :)
    God helg
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Heisan

    Ja er det ikke deilig om dagen.. vakre bilder.. Vi har ikke kommet så langt at vi har begynt å grille men...

    Nyt vårdagene O=)
    Klem =)

    SvarSlett
  7. Ja denne dagen har vært fantastisk...
    Har vært på farten i hele dag, vi startet med loppemarked på drottningborg, fant ingen ting:(
    Hadde med meg minste mann. kunne ha sett litt mer men han begynte å bli utolmodig...

    Blir du med på blogg treff 30 april?
    Ha en fin helg:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Vi har haft ett underbart väder,här har jag varit ute och målat och klippt rosor, och grillat har vi oxå gjort, underbart! Hoppas ni ahr en trevlig kväll, klem

    SvarSlett
  9. Ja, så nettbutikken din var nevnt, kjempeartig! Fikk tak i bladet i dag. Så koselig dere har hatt det på terrassen i dag! :)

    SvarSlett
  10. Koselige bilder fra veranaen....og så deilig det er å være utendørs!!!
    Nydelige bilder fra badet ditt også....skjønt!!
    Har fått tak i et gammelt vaskebrett nå....og er strålende fornøyd med det:o)

    Ha en flott og forhåpentligvis solrik søndag Mia:o)

    SvarSlett
  11. Takk det samme!!!
    Klem Mia :)

    SvarSlett
  12. Halloen...så fint du har pyntet på verandaen din!! Fantastisk at vi kan bo der ute nå fremover...og grilling er jo så koselig:)))
    Ha en flott søndag, stor klem

    SvarSlett
  13. Nydelig bilder du viser, ja i helgen har det vært skikkelig flott vær, det er en deilig tid fremover:) Flott blogg du har, mye fin inspirasjon:)Kan jeg spørre hvordan du får til bildene med sånn fin "dushvit" kant?? Har prøvd å få det til men... bildene blir så utrolig lekre. Så at nettbutikken din var nevnt i den nye Boligpluss bladet, det var sånn jeg komm over bloggen din:)
    Ha en fin søndag. Klem:)

    SvarSlett
  14. Hei du!

    Jeg skulle jo nevne butikker jeg likte. ;)

    Neste somme rskla jeg lage innlegg om verandavær, i år blir det byggeplasshage. ;P

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior