mandag 29. desember 2008

Smådill i gangen..


Ikveld har jeg laget et par små utstillinger i gangen min med ting fra nettbutikken.. Har ikke no plass til showroom her vi bor nå, så mens jeg venter på større hus og hage, så må jeg nøye meg med å vise frem litt i mitt eget hjem... Har en stor bokhylle fra Ikea i gangen, med 25 "rom" på denne størrelsen, så planen er å lage flere små utstillinger etterhvert.. Her er to små søte glasslykter til telys, en sinkskål med blokklys, pyntet med bånd og kaffebønner, og et termometer!
Her er to skjerf, et i bomull og et i ull, en sinkskål med to såper, en liten hvit metallkrok som kan skrues i veggen hvor man måtte trenge den, og en søt engelving!
Ønsker dere alle en fin kveld, nå skal jeg spille ludo med Madelén før hun skal legge seg :-)

6 kommentarer:

  1. hei,hei..
    så vakre tablåer du har laget til..flink du!
    klem fra Moa

    SvarSlett
  2. Se her ja, du er en racer på innlegg om dagen!! Så bra....

    Flotte bilder som alltid!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Skal egentlig legge meg, men måtte innom bloggen først:) Kjempe fine bilder.. Du kan dette:)
    Ser at vi bor i samme by:)
    Ha en fin dag:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Hejsan, jag har ju min nätbutik hemma, lager och alla varor. VI bor ju visserligen i en gammal stor våning på 230 kvm men ibland känns det som att man bor och lever i en lagerlokal, fniss....fina bilder från dig och ha en bra dag, klem VIOLA

    SvarSlett
  5. Så fine bilder .......fin pynt du har laget til her:o)
    du vant en liten trøstepremie her hos meg så du får sende meg adressen din på mail!
    Min mailadresse ligger inne på profilen min!

    Ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  6. Åh, bra att du säger till din webbmaster, så att det inte blir något krångel. Vackra bilder hos dig som vanligt! Ha nu en fin nyår min vän! Kram Petra

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior