søndag 29. januar 2012

HJEMME IGJEN!

 Borte bra, men hjemme best..
Vi har hatt en fin helg i Øst; slappet av på hotell, sett masse fine saker på messe, og hentet en dagseng i Oslo!
Gøy å se alt det fine på interiørmessa, mye nytt og spennende innen industri og vintage, som jeg så mest etter! Bra når folk tør å tenke litt annerledes; jeg faller nok lett for spesielle ting, som feks en lampe -laget av gamle rørdeler, eller en barkrakk -laget av en gammel presse fra en garasje..
Puter og tepper laget av gamle militærtelt var en annen favoritt!
*
Og dagsengen i Oslo..
Hanne gav meg et tips om at snille Stine, ville gi bort en slik seng, etter et innlegg der jeg nevnte jeg skulle hatt en på Madeléns rom!
Så vi kjørte innom henne i Oslo, og hentet en flott, gammel dagseng på vei hjem idag!
Gleder meg såå til å få den på plass på jenterommet, så TUSEN TAKK Stine!!
*
Ønsker deg som kikker innom, en super ny uke!!
Klem-Mia
:-)

9 kommentarer:

  1. høres ut som at du har hatt en fin helg full av inspirasjon!! ha en fin mandag også! klem fra yvonne.

    SvarSlett
  2. Your home is so lovely, that I bet it must be a true heaven to return back from the trips!

    SvarSlett
  3. gleder meg til å se disse nye tingene som kommer... stikk gjerne innom bloggen min, jeg har nettopp gjort en gammel separator om til blomsterpotte, gammelt bord "nytt"... gammelmannskrakk, fornyet, men det gamle kommer frem... vert på jakt på låven :) fant mye fint :) tenker min blogg kunne vere noe for deg... gjøre gammelt "nytt"... :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder som alltid, Mia!

    Enig med deg, det var kjempemye flott på interiørmessa. Blir spennende å se den nye dagsengen til datteren din når den er på plass:)

    Ha en fin uke!

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  5. Spennende..gleder meg til å se sengen♥

    klem fra Lill

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra stuen din! Elsker dørene på tvskapet;-)


    God uke!

    SvarSlett
  7. TUsen takk for det herlige putetrekket jeg vant hos deg :) Ble kjempeglad for det!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  8. What a beautiful blog you have! I love it. I'm so glad I found you, I love seeing your sweet home. Have a beautiful day!
    Hugs, Cindy

    SvarSlett
  9. Tenker det var masse fint på den messa ja:) Så moro med den nye sida som dykk flinke folk skal få i stand, gledar meg:) Flotte bilde frå den nydlige stoga! Ha ei god uke!

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior