onsdag 25. januar 2012

DET NÆRMER SEG... :-)

 Imorgen kveld er det store navnevalget, og vi gleder oss til å få det klart!
Vi har mye jobb foran oss, før alt er helt på plass, men vi ønsker også å få denne bloggen opp å gå så raskt som mulig! :-)
Tusen takk igjen for all støtte, det er jo kjempegøy å gjøre dette, når man har så mange positive jenter med gode ord, som gleder seg med oss! :-)
For deg som ikke har fått det med deg: Jeg og Hanne, holder på å lage en samleblogg, for oss med vintage-shabby-industri-nostalgi-stil, der man skal kunne hente inspirasjon fra vakre blogger, nettbutikker++ med denne stilen!
Frem til imorgen kveld er det lov å komme med navneforslag her!
Den nye vedbøtta er forresten fra Home & Cottage ;-)
Ønsker deg en fin kveld!
Klem-Mia
:-)

6 kommentarer:

  1. Dette blir bare sååå spennende Mia og Hanne! Kjempeflott initiativ altså!

    Lottemora

    SvarSlett
  2. ja jeg kan kanpt vente...selvsagt blir navnet spennende,men hele siden er det jeg ser frem til!!!Skal bli såååå kjekt:)))
    Flinke damer :)
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Sååå bra initiativ da dere:)
    Lykke til!!
    Stor klem fra NABO bygda

    SvarSlett
  4. Heihei
    For en utrolig flott blogg du har..har ikke vært innom her før tror eg..
    Gleder meg til å titte igjennom eldre innlegg du har skrevet og til å finne ny inspirasjon:)
    Ett spørsmål,vekten på bildet..vet du hvor gammel de ca er?Fant en sli på loppis i høst skjønner du og er litt nygjerrig på hvor gammel den er:)
    Fant ikke skålen oppå,men ser du også stiller den ut UTEN!!

    Ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Blir spennende å følge med =))

    Kos dere med navne valget..

    Kerstin

    SvarSlett
  6. Hei,
    så fin blogg du hadde, den vil jeg følge.
    :)

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior